پیشگیری از عرضه و فروش غیر مجاز ماهی رودخانه ای در دزفول

تاریخ انتشار: دوشنبه 18 اردیبهشت 1402 | 10:35 ق.ظ
پیشگیری از عرضه و فروش غیر مجاز ماهی رودخانه ای در دزفول رئیس اداره حفاظت محیط زیست دزفول گفت: هرگونه صید، عرضه، خرید و فروش ماهیان رودخانه ای در فصل تخم ریزی آبزیان ممنوع است.

مسعود نوری پور به رسانه های دزفول اعلام کرد: همزمان با فصل ممنوعه صید، ماموران اجرایی این اداره در جهت پیشگیری از صید، عرضه، خرید و فروش ماهیان بومی رودخانه ای اقدام به پایش بازار ماهی فروشان این شهرستان کردند.

وی با تاکید بر عدم پایان فصل ممنوعه صید گفت: طبق قانون محیط زیست، صید ماهی مستلزم اخذ پروانه فعالیت مربوطه از این سازمان است اما از آنجایی که در سال جاری تاکنون هیچ گونه پروانه‌ای در این خصوص صادر نشده، بنابراین هرگونه عملیات صیادی در تمامی منابع آبی، تالاب ها و رودخانه ها ممنوع و مشروط به اعلام رسمی و آغاز صدور مجوز از سازمان محیط زیست است.

نوری پور به برخورد جدی با صیادان متخلف اشاره کرد و از تمامی عرضه کنندگان ماهی خواست: ضمن احترام به قوانین، از خرید و فروش ماهیان رودخانه ای تا موعد اعلام آغاز فعالیت پرهیز کنند.

رئیس اداره حفاظت محیط زیست دزفول افزود: طی پایش بازار ماهی فروشان، صید غیر مجاز ۲ مرکز عرضه،کشف و توقیف و مراتب تخلف پس از تشکیل پرونده به مراجع قضایی ارسال شد.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار