دادگستری خوزستان خواستار تسریع در آسفالت و بهسازی معابر کلانشهر اهواز شد

تاریخ انتشار: چهارشنبه 20 اردیبهشت 1402 | 08:34 ق.ظ
دادگستری خوزستان خواستار تسریع در آسفالت و بهسازی معابر کلانشهر اهواز شد معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری خوزستان ضمن انتقاد از اقدامات ناکافی شهرداری اهواز در حوزه آسفالت معابر سطح شهر اهواز گفت: خواستار شناسایی نقاط معیوب در خیابان های اهواز و ترمیم فوری آن‌ها توسط این دستگاه هستیم.

علیرضا باوی بیان کرد: در چند سال اخیر خرابی آسفالت معابر و وجود چاله‌های ناشی از فرونشست زمین و تعمیرات شرکت‌های خدماتی از جمله آبفا، موجب نارضایتی مردم اهواز و آسیب جدی به خودروهای آنان شده است ضمن اینکه برخی تصادفات نیز از این موضوع ناشی می‌شود.

وی گفت: عملیات روکش آسفالت در برخی خیابان‌های اهواز در حال انجام است اما این اقدامات باتوجه به حجم تخریبی که طی سال‌های اخیر صورت گرفته، بسیار ناچیز است و باید تسریع شود.

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان خوزستان همچنین در خصوص سامان‌دهی دست فروشان در نقاط پر ترافیک به مسولین شهرداری هشدار داد و گفت: اِشغال خیابان‌ها توسط خودروهای فروش میوه و ایجاد ترافیک و مزاحمت برای عابران و وسایل نقلیه نوعی تخلف است و وانت‌بارهای سد معبر کننده به‌ویژه در میادین اصلی شهر باید ساماندهی شوند.

باوی با اشاره به سیاست‌های کنترل ترافیک ادامه داد: این عوامل موجب آلودگی صوتی در سطح شهر و نارضایتی مردم شده به‌طوری که در دیدارهای مردمی نیز گزارشاتی در این خصوص دریافت می‌شود.

وی افزود: انتظار بحق مردم همکاری بین‌بخشی و برنامه‌ریزی دقیق برای رفع مسائل و مشکلات موجود در جامعه است و مسئولان باید به این خواسته‌ها توجه بیشتری داشته باشند.

باوی گفت: باتوجه به اینکه برخی امور شهری موجب بسته شدن خیابان‌ها می‌شود، این مسدودسازی‌ها باید با تعیین محور جایگزین به نحو مقتضی از طریق صدا و سیما، رسانه‌های جمعی و شبکه‌های اجتماعی به مردم اطلاع‌رسانی شود تا شهروندان گرفتار ترافیک نشوند.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار