معاون شهردار اهواز: ساماندهی ورودی شهر پروژه ای چندوجهی است

تاریخ انتشار: پنجشنبه 21 اردیبهشت 1402 | 00:30 ق.ظ
معاون شهردار اهواز: ساماندهی ورودی شهر پروژه ای چندوجهی است زارع زاده معاون شهرسازی و معماری شهرداری اهواز در جلسه بررسی مطالعات ساماندهی ورودی شهر از مسیر خرمشهر ، این پروژه را اقدامی چندوجهی خواند. در این جلسه که سلیمانی معاون حمل و نقل ترافیک، در مدیر منطقه پنج، ارشادی مدیرکل طراحی شهری و معماری و نمایندگان معاونت فنی عمرانی، منطقه شش، سازمانهای زیباسازی و […]
زارع زاده معاون شهرسازی و معماری شهرداری اهواز در جلسه بررسی مطالعات ساماندهی ورودی شهر از مسیر خرمشهر ، این پروژه را اقدامی چندوجهی خواند.

در این جلسه که سلیمانی معاون حمل و نقل ترافیک، در مدیر منطقه پنج، ارشادی مدیرکل طراحی شهری و معماری و نمایندگان معاونت فنی عمرانی، منطقه شش، سازمانهای زیباسازی و بهسازی نوسازی و مشاور مربوطه تشکیل شد، زارع زاده با اشاره به روند جلسات گفت: پروژه ساماندهی ورودی های شهر دارای ابعاد مختلف ترافیکی، شهرسازی، فنی، زیباسازی، فرهنگی و خدمات شهری است و اجرای طرح های تهیه شده بدون همت جمعی و همکاری شهروندان امکانپذیر نخواهد بود.
وی ادامه داد: با توجه به این موضوع، از ابتدا جلسات با حضور کلیه مجریان و ذینفعان این پروژه تشکیل شد تا هماهنگی لازم ایجاد شود.
معاون شهرسازی و معماری شهردار اهواز به مسایل طرح شده در این جلسه اشاره کرد و اظهار کرد: طرح های اصلاح هندسی و طرح های اجرایی خط پروژه از جمله مسایل مهمی بود که در این جلسه مطرح شد.
هدایت اله زارع زاده اذعان کرد: در تعریف خط پروژه باید دقت کرد که فضا براساس قوانین برای اجرای کاربری ها مهیا شده و خدشه ای بر ساخت و سازها، فضای سبز و غیره وارد نگردد.
معاون شهردار اهواز به اهمیت ورودی اهواز از خرمشهر اشاره کرد و گفت:توجه به ساماندهی ورودی های شهر بعنوان نقطه ی توجه مسافران ورودی به شهر اهواز بخصوص کاروانهای راهیان نور و زائرین اباعبداله الحسین در مسیر طریق الحسین از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است.
زارع زاده در پایان گفت: یکی از اهداف اساسی این ساماندهی استفاده مناسب و کاربردی از تمام ظرفیت و فضای موجود در ورودی ها به نفع شهر و عموم شهروندان و جلوگیری از تصرف پیاده روها و … با ایجاد ظرفیت مناسب در خدمت روانسازی ترافیک و منظر شهری خواهد بود


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار