عزم جدی برای اتمام بیش از ۸۰۰ طرح عمرانی در خوزستان

تاریخ انتشار: دوشنبه 25 اردیبهشت 1402 | 09:48 ق.ظ
عزم جدی برای اتمام بیش از ۸۰۰ طرح عمرانی در خوزستان معاون استاندار خوزستان: برای شتاب دهی اتمام بیش از ۸۰۰ طرح عمرانی در استان که بیش از ۷۰ درصد پیشرفت عزم جدی وجود دارد.

معاون عمرانی استاندار خوزستان در جلسه بررسی پروژه‌های نیمه تمام سطح استان با حضور دستگاه‌های اجرایی حرکت جهادی و هماهنگی بین دستگاهی را از الزامات شتاب دهی به پروژه‌های عمرانی سطح استان برشمرد .

 

محمد خانچی گفت : بیش از ۱۷۶۰ پروژه در سطح استان در حال انجام است که بیش از ۸۰۰ پروژه آن با پیشرفت فیزیکی بالای ۸۰ درصد در حال انجام است که برای شتابدهی به تکمیل این پروژه‌ها نیاز به کار شبانه روزی و جهادی با برنامه مدون می‌باشد.

وی افزود: نظارت مردمی برای تسریع و بالابردن کیفیت انجام پروژه‌های سطح استان را از الزامات برشمرد و افزود: دستگاه‌های اجرایی باید پیوست اجتماعی پروژه‌های عمرانی را در نقاط مختلف استان مدنظر قرارداده و از ظرفیت مردم برای نظارت بر پروژه‌های عمرانی استفاده کرد.

خانچی با اشاره به واریز عوارض حق آلایندگی به شهرداری‌ها و دهیاری‌ها افزود: از واریز مرحله اول واریزی بیش از ۴۰۰۰ پروژه در سطح شهر‌ها و روستا‌های استان تعریف و در حال انجام می‌باشد و امید است که در آینده نزدیک شاهد تغییر چهره شهر و روستا‌های استان باشیم.

وی در پایان گفت : جلسات پایش پروژه‌های عمرانی در خصوص عملکرد شهرداری‌ها و دهیاری‌ها در خصوص تکمیل پروژه‌ها در حال انجام است.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار