تبریک شهردار آبادان به مناسبت روز ارتباطات و روابط عمومی

تاریخ انتشار: چهارشنبه 27 اردیبهشت 1402 | 11:07 ق.ظ
تبریک شهردار آبادان به مناسبت روز ارتباطات و روابط عمومی یاسین کاوه پور طی پیامی روز ارتباطات و روابط عمومی را تبریک گفت. در این پیام آمده است : امروزه روابط عمومی ها نه به عنوان یک سامانه تشریفاتی بلکه به عنوان یک اصل مشورتی و تاثیر گذار در ارتقا و پیشرفت هر سازمانی جایگاه ویژه‌ای دارد. بی شک استفاده از ظرفیت ها، منابع و […]

یاسین کاوه پور طی پیامی روز ارتباطات و روابط عمومی را تبریک گفت.

در این پیام آمده است :
امروزه روابط عمومی ها نه به عنوان یک سامانه تشریفاتی بلکه به عنوان یک اصل مشورتی و تاثیر گذار در ارتقا و پیشرفت هر سازمانی جایگاه ویژه‌ای دارد.

بی شک استفاده از ظرفیت ها، منابع و ابزارهای اطلاع رسانی در عصری که عصر ارتباطات نامیده شده است، شرط مهم موفقیت هر مجموعه ای به شمار می رود.

همانگونه که رهبر معظم انقلاب (مد) می فرماید روابط عمومی بهترین نمایان­گر اوضاع داخلی‏ وزارتخانه از یک سو و از سوی دیگر منعکس کننده‏ چگونگی مسائلی است که در آن نهاد می‏گذرد. سلامت‏ یک دستگاه به اتصال اجزای آن و همنوایی و همسازی‏ آنها ارتباط دارد. روابط عمومی‏ها می‏توانند فعالیت نهادها را ارزیابی و منعکس کنند و مشخص کننده روش­ها و نقص­های دستگاه مربوط خود باشند.

به همین منظور توفیق و تحقق برنامه های مدیران در گروی فراهم نمودن بستر مشارکت و همکاری مردم است و توجه به نقش روابط عمومی ها می تواند نقش بسزایی در جلب مشارکت مردمی و پاسخگویی مناسب به دغدغه های شهروندان و نیز تقویت اعتماد، همدلی و همفکری بیشتر بین مدیران و مردم داشته باشد.

اینجانب ضمن تبریک روز ارتباطات و روابط عمومی به همه دست اندرکاران این عرصه و علی الخصوص مجموعه روابط عمومی های فعال و پرتلاش در شهر شهید پرور آبادان آرزوی سلامتی و توفیق روزافزون از خداوند متعال مسئلت دارم.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار