قرارداد فروش ۵۰۰ هزار تن ورق فولادی در خوزستان

تاریخ انتشار: شنبه 30 اردیبهشت 1402 | 10:31 ق.ظ
قرارداد فروش ۵۰۰ هزار تن ورق فولادی در خوزستان قرارداد فروش ۵۰۰ هزار تن فولادی میان شرکت فولاد اکسین خوزستان و شرکت مهندسی و توسعه گاز ایران رونمایی شد.

مدیر عامل شرکت فولاد اکسین خوزستان گفت: این قرارداد فروش در حاشیه   بیست و هفتمین نمایشگاه نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی و با حضور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی به امضا رسید.

علی محمدی افزود: مبلغ این قرارداد از نظر مالی ۵۰۰ میلیون دلار در ازای تأمین ۵۰۰ هزارتن ورق فولادی است و این ورق‌ها طی ۱۸ ماه به شرکت مهندسی و توسعه گاز تحویل داده خواهد شد..

وی ادامه داد:  این قرارداد یک خرید انحصاری است، زیرا تنها سازنده اسلب آن در کشور شرکت فولاد مبارکه و تنها سازنده ورق آن شرکت فولاد اکسن خوزستان است.

مدیر عامل شرکت فولاد اکسین خوزستان بیان کرد: با نیروی متخصص بومی و تکنولوژی داخلی توانستیم به این سطح از تولید برسیم و با اتخاذ طرح‌های توسعه‌ای که از قبل در نظر گرفته شده بود، امیدواریم نیاز‌های نفت و گاز کشور را در تامین لوله‌های آلیاژی و API مرتفع کنیم.

محمدی گفت: مذاکراتی فی مابین فولاد اکسین و شرکت ملی گاز ایران با وزارت نیرو صورت گرفته و با توجه به ملی بودن این پروژه عظیم و در اولویت قرار داشتن این قرارداد در برنامه‌های وزارت نیرو، قطعی برقی صورت نگیرد تا تعهدات این پروژه در موعد مقرر انجام شود.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار