۱۰ طرح آبرسانی در دزفول به بهره‌برداری رسید

تاریخ انتشار: شنبه 30 اردیبهشت 1402 | 11:43 ق.ظ
۱۰ طرح آبرسانی در دزفول به بهره‌برداری رسید بهره‌برداری از ۱۰ طرح آبرسانی و عملیات اجرایی ۶ طرح آبرسانی و شبکه جمع‌آوری فاضلاب در شهرستان دزفول آغاز شد. امروز، ۳۰ اردیبهشت ماه با حضور محمدرضا کرمی نژاد مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان عملیات اجرایی ۳ طرح شبکه جمع‌آوری و انتقال فاضلاب در بافت قدیم دزفول آغار شد. در فاز اول این طرح […]

بهره‌برداری از ۱۰ طرح آبرسانی و عملیات اجرایی ۶ طرح آبرسانی و شبکه جمع‌آوری فاضلاب در شهرستان دزفول آغاز شد.

امروز، ۳۰ اردیبهشت ماه با حضور محمدرضا کرمی نژاد مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان عملیات اجرایی ۳ طرح شبکه جمع‌آوری و انتقال فاضلاب در بافت قدیم دزفول آغار شد.

در فاز اول این طرح ۲۲ کیلومتر خط فاضلاب و ۲۱ هزار فقره انشعاب خانگی در خیابان‌های طالقانی، امام خمینی (ره) و ساحلی با اعتبار ۴۰۰ میلیارد ریال اجرا می‌شود.

در طرح دوم آغاز پروژه فاضلاب در بافت قدیم دزفول، ۲۰ کیلومتر خط و ۲ هزار فقره انشعاب خانگی اجرا می‌شود که اعتبار آن ۳۴۰ میلیارد ریال است.

طرح سوم فاضلاب در منطقه دزفول برای منطقه منازل تیپ ۲۹۳ زرهی و منازل اطراف خیابان مطهری است که طول این پروژه یک هزار و ۸۰۰ متر بوده است و با اعتبار ۲۲۰ میلیارد ریال اجرایی می‌شود.

امروز همچنین ۷ طرح آبرسانی در مناطق مختلف شهری و روستایی دزفول به بهره‌برداری رسید. برای بهره‌برداری از این ۷ طرح بیش از ۴۰۲ میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است.

همچنین ۳ طرح آبرسانی نیز در این شهرستان کلنگ‌زنی شد. اعتبار موردنیاز برای اجرای این طرح ها که امروز کلنگ آن‌ها به زمین خورد بیش از ۱۰۰ میلیارد ریال است.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار