خرید گندم در خوزستان به یک میلیون و ۵۹۸ هزار تن رسید

تاریخ انتشار: یکشنبه 31 اردیبهشت 1402 | 08:19 ق.ظ
خرید گندم در خوزستان به یک میلیون و ۵۹۸ هزار تن رسید مدیر کل غله و خدمات بازرگانی خوزستان میزان گندم خریداری شده از کشاورزان استان را یک میلیون و ۵۹۸ هزار تن اعلام کرد.
امید جهان نژادیان  به خرید تضمینی یک میلیون و ۵۹۸ هزار تن گندم از کشاورزان استان اشاره کرد و گفت: تاکنون ۹ هزار میلیارد تومان به ازای خرید محصول به حساب کشاورزان وازیر شده است.
 
وی با بیان اینکه میزان قابل توجهی از گندم خریداری شده به سیلو‌ها و مراکز استاندارد نگهداری و ذخیره سازی منتقل شده است، افزود: روند خرید بدون هیچگونه مشکلی همچنان ادامه دارد و پیش بینی می‌شود امسال نیز رکورد خرید گندم در خوزستان در مقایسه با سال‌های قبل در کشور ثبت شود.
 
آقای جهان نژادیان درخصوص شایعه قاچاق گندم در مرز‌های کشور می‌گوید: قبل از اجرای طرح خرید تضمینی گندم و حین خرید، جلسه‌های ستاد مبارزه با قاچاق ویژه عرضه خارج از شبکه گندم در حوزه معاونت امنیتی استانداری خوزستان باحضور همه دستگاه‌های نظارتی و اجرایی به صورت مستمر تشکیل و به ضرورت پیگیری خروج گندم از مبادی استان و یا خرید محصول کشاورزان به صورت غیرمتعارف، تاکید شده است.  
 
مدیر کل غله و خدمات بازرگانی خوزستان می‌گوید: مسئولان استانی ایمان دارند که جامعه پرتلاش و نجیب کشاورزان محصول تولیدی خود را به اخلالگران نظام اقتصادی و دلالان و مبادی غیررسمی تحویل نمی‌دهند.
 
این مقام مسئول اضافه کرد: باهمکاری کشاورزان و مسئولان دستگاه‌های مرتبط، تاکنون هیچگونه گزارشی مبنی بر عرضه خارج از شبکه گندم خوزستان یا فروش به مبادی غیررسمی نداشته ایم و امیدواریم تا پایان فصل خرید چنین اتفاقی رخ نخواهد داد.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار