افزایش ۱۶درصدی فوتی‌ها ومصدومان حوادث رانندگی در خوزستان

تاریخ انتشار: یکشنبه 31 اردیبهشت 1402 | 08:46 ق.ظ
افزایش ۱۶درصدی فوتی‌ها ومصدومان حوادث رانندگی در خوزستان مدیرکل پزشکی قانونی خوزستان از افزایش ۱۶درصدی فوتی‌ها و مصدومان حوادث رانندگی استان در سال گذشته نسبت به سال ۱۴۰۰ خبر داد.

دکتر سیدفرزاد حسینی روز شنبه در گفت‌وگو با خبرنگار افزود: مصدومان ناشی از تصادفات رانندگی درخوزستان در سال ۱۴۰۱ تعداد ۱۹هزار و ۲۹ نفر ( ۱۴ هزار و ۳۶۲ مرد و چهار هزار و ۶۶۷ زن ) بوده که این تعداد نسبت به مدت زمان مشابه سال گذشته که ۱۶هزار و ۳۴۰ نفر ( ۱۲هزار و ۳۶۹ مرد و سه هزار و ۹۷۱ زن ) بوده ۱۶ درصد افزایش داشته است.

وی گفت: همچنین میزان فوتی‌های ناشی از حوادث رانندگی در استان در سال گذشته یک هزار و ۴۹ نفر (۸۷۶ مرد و ۱۷۳ زن ) ثبت شده که این تعداد نسبت به مدت مشابه سال قبل که ۹۰۵ نفر (۷۶۹ مرد و ۱۳۶ زن ) بوده ۱۶ درصد افزایش داشته است.

وی اظهارکرد: بیشترین آمار فوتی‌ها بر اساس محل وقوع حادثه مربوط به کلانشهر اهواز (۴۴۱ نفر) و دزفول (۸۳ نفر) و شوشتر (۷۶ نفر) و شهرستان بهبهان (۷۵ نفر) و شوش (۶۳ نفر) بوده است.

مدیرکل پزشکی قانونی خوزستان ادامه‌داد: کمترین آمار فوتی‌ها مربوط به شهرستان‌های گتوند (هفت نفر) و بندر امام خمینی (۱۲ نفر) و هفتکل (۱۳ نفر) بوده است.

به گفته دکتر حسینی، خوزستان از نظر تعداد آمار فوتی‌های ناشی از تصادفات در کشور در رتبه هفتم قرار دارد.

بر اساس این گزارش، استان‌های فارس و سیستان و بلوچستان و تهران به ترتیب سه استان با بالاترین میزان آمار فوتی‌های تصادفات رانندگی در کشور هستند.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار