معاون امور تولیدات دامی وزارت جهاد کشاورزی اعلام کرد

برخورد قانونی با گرانفروشی مرغ

تاریخ انتشار: دوشنبه 1 خرداد 1402 | 11:11 ق.ظ
برخورد قانونی با گرانفروشی مرغ دماوندی‌نژاد، معاون امور تولیدات دامی وزارت جهاد کشاورزی، از برخورد قانونی با عرضه کنندگان مرغ با نرخ بالاتر از قیمت مصوب خبر داد.
 

حسین دماوندی‌نژاد معاون امور تولیدات دامی وزارت جهاد کشاورزی در سفر دو روزه به مازندران و در جلسه اضطراری قرارگاه امنیت غذایی این استان که به صورت وبینار با حضور معاونین و مدیران ارشد استانی در محل سازمان برگزار شد، گفت: با هر کشتارگاه، فروشگاه و عوامل عرضه که بالاتر از قیمت مصوب عرضه مرغ داشته باشد برخورد قانونی شدید خواهد شد.

وی با بیان این که بالاترین آمار جوجه‌ریزی مربوط به استان مازندران است، افزود: مازندران پیشرو صنعت طیور کشور است و باید برنامه‌های توسعه صنعت طیور به عنوان استان معین در تامین گوشت مرغ سایر مناطق در این استان اجرایی شود.

گفتنی است؛ در سفر دماوندی‌نژاد معاون امور تولیدات دامی به استان مازندران، رصد واحدهای مرغ گوشتی و کشتارگاه‌های استان بر اساس آمار و اطلاعات سامانه‌های مرتبط با طیور و واحدهای دارای مرغ بیش از سن مصوب، شناسایی و اقدامات لازم با همکاری معاونت‌های مربوطه با سازمان جهاد کشاورزی استان برای ارسال روزانه مرغ مورد نیاز تهران از این استان انجام پذیرفت.

 


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار