علایم هشدار دهنده در مکان های پر خطر نصب شد

تاریخ انتشار: شنبه 6 خرداد 1402 | 09:07 ق.ظ
علایم هشدار دهنده در مکان های پر خطر نصب شد رئیس اداره HSE، پدافند غیرعامل و مدیریت بحران شرکت بهره برداری از سد، نیروگاه و شبکه های آبیاری زهره و جراحی از نصب علایم هشدار دهنده در مکان های پر خطر خبر داد.

تورج ترکی مطلق گفت: با توجه به نزدیک شدن به فصل تابستان و روی آوردن مردم به ورزش های آبی و خطرات بالقوه شنا کردن اقدام به نصب تابلوهای هشدار دهنده در قسمت های پر خطر نمودیم.

رییس اداره HSE شرکت بهره برداری از سد، نیروگاه و شبکه های آبیاری زهره و جراحی تصریح کرد: طبق مطالعات انجام شده و با توجه به اطلاعات جمع آوری شده در ۳۸ نقطه اقدام به نصب تابلوی هشدار دهنده نمودیم.

وی ادامه داد: در عملیاتی که در شبکه های آبیاری رامشیر، شادگان و رامهرمز انجام شد تابلوهای بتنی با علائم هشدار دهنده در مجاورت کانال ها و تاسیسات آبی نصب و مستقر شد که اکثر هشدارهای نصب شده خطر سقوط در آب و شنا کردن اکیداً ممنوع بوده است.

ترکی مطلق گفت: طی سالهای گذشته و بدلیل خطر سرقت تابلوهای فلزی، تابلوهای بتنی جایگزین شدند که دوام بیشتر و هزینه کمتری به دنبال داشت.

وی در پایان خاطرنشان کرد متاسفانه هرساله همراه با افزایش دمای هوا در تابستان خطر غرق شدگی در کمین افرادی است که اقدام به شنا کردن در تاسیسات آبی و مخازن سدها میکنند و امید است با نصب این علایم و توجه بیشتر مردم به هشدارها شاهد بروز هیچ حادثه ای در تابستان پیش رو نباشیم.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار