اولویت دار بودن خوزستان برای ساخت مسکن محرومان

تاریخ انتشار: سه شنبه 9 خرداد 1402 | 09:59 ق.ظ
اولویت دار بودن خوزستان برای ساخت مسکن محرومان مدیرکل دفتر مشارکت‌های مردمی حساب ۱۰۰ امام گفت: خوزستان جزء استان‌های دارای اولویت برای ساخت مسکن در قالب طرح حساب ۱۰۰ است.

فرهاد خاکی‌پور دوشنبه در جریان سفر خود به خوزستان با اشاره به اینکه ۲۳ شاخص برای سطح بندی ساخت مسکن محرومان در استان‌ها مد نظر است بیان کرد: این شاخص‌ها در بخش‌های مختلف برای ساخت مسکن در قالب طرح حساب ۱۰۰ و بر اساس نیازمندی در هر استان ارزیابی می‌شود.

 

مدیرکل دفتر مشارکت‌های مردمی حساب ۱۰۰ امام بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کشور اظهار کرد: بنیاد مسکن ارتباط تنگاتنگی با انجمن خیران مسکن در سطح استان‌ها دارد که با استفاده از این ظرفیت تلاش داریم تا برای ساخت مسکن اقشار محروم و نیازمند اقدامات موثری انجام شود.

خاکی پور ادامه داد: هر چقدر که خیران مسکن در استان‌ها در حساب ۱۰۰ این دستگاه برای ساخت مسکن نیازمندان کمک کنند بنیاد مسکن تمامی این کمک‌ها را به همان استان برای ساخت مسکن برگشت می‌دهد.

وی افزود: خوشبختانه در خوزستان ظرفیت‌های زیادی برای کمک در ساخت مسکن محرومان وجود دارد به ویژه شرکت‌ها و کارخانجاتی که در استان وجود دارند می‌توانند از محل مسئولیت‌های اجتماعی در ساخت مسکن محرومان کمک کنند.

مدیرکل دفتر مشارکت‌های مردمی حساب ۱۰۰ امام بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کشور بیان کرد: تامین مسکن برای جوانان می‌تواند مشکلات مسیر ازدواج و حتی اشتغال آن‌ها را حل کند.

وی گفت: از روز گذشته بازدید‌هایی از پروژه‌های مسکن سازی محرومان در استان داشتم، یکی از پروژه‌های مهم استان در این بخش ساخت ۷۰۰ مسکن نیازمندان در شهرستان بندر ماهشهر است.

خاکی پور افزود: برای خانواده‌هایی که بیش از ۲ معلول دارند نیز ساخت مسکن از سوی این دستگاه انجام می‌شود.

وی ادامه داد: برنامه بودجه‌ای بخش حساب ۱۰۰ بنیاد مسکن برای سال ۱۴۰۲ استان‌ها اعلام شده و بر اساس مشارکت خیران در هر استان ساخت و تعمیر مسکن نیازمندان انجام می‌شود و امید است در خوزستان شرایط بسیار خوبی را در ساخت مسکن محرومان آنگونه که در شان مردم است را داشته باشیم.

حساب ۱۰۰ بنیاد مسکن انقلاب اسلامی حسابی است که با مشارکت خیران و این دستگاه برای محرومان و نیازمندان در کشور مسکن ساخته و یا تعمیر می‌شود.

مدیرکل دفتر مشارکت‌های مردمی حساب ۱۰۰ امام بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کشور از روز گذشته برای بازید از پروژه‌های مسکن سازی محرومان استان به خوزستان سفر کرده است.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار