وارد مدار شدن واحد شماره چهار نیروگاه رامین اهواز

تاریخ انتشار: سه شنبه 9 خرداد 1402 | 11:57 ق.ظ
وارد مدار شدن واحد شماره چهار نیروگاه رامین اهواز واحد ۳۰۵ مگاواتی شماره۴ نیروگاه رامین اهواز به شبکه سراسری برق کشور متصل شد .

مدیرعامل نیروگاه رامین  گفت: واحد شماره ۴ نیروگاه رامین پس از تعمیرات میان دوره‌ای ۲۰ روزه توسط متخصصان این نیروگاه به شبکه سراسری برق کشور متصل شد.

محسن حافظی  عمده‌ترین مشکل واحد شماه ۴ نیروگاه را محدودیت خلاء کندانسور عنوان کرد و افزود: این محدودیت بدلیل گرفتگی لوله‌های کندانسور بوده که محدودیت در تولید برق را در پی داشته است.

وی ادامه داد:  اقدامات انجام گرفته توسط تلاشگران نیروگاه رامین بمنظور رفع محدودیت‌ها   اسیدشویی و رسوب زدایی از لوله‌های کندانسور و همچنین سرویس و رفع مشکلات فنی سایر تجهیزات جانبی بوده است  و در حال حاضر این محدودیت‌ها برطرف گردیده که در نهایت تاثیر بسیاری در افزایش تولید برق در این واحد خواهد داشت.

مدیر عامل نیروگاه رامین اهواز اظهار امیدواری کرد  که  واحد مذکور در تابستان سال جاری با حداکثر توان تولید برق در خدمت هموطنان و شبکه برق کشور باشد.

حافظی گفت: با توجه به اینکه تولید برق در نیروگاه‌های بخار همراه با چالش‌ها و سختی‌های بسیاری همراه است از هموطنان عزیز انتظار داریم با صرفه جویی در مصرف این انرژی حیاتی صنعت برق کشور را یاری نموده تا بتوانیم تابستانی توام با آسایش را سپری نماییم.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار