راه اندازی ۳۶ نانوایی در اهواز

تاریخ انتشار: چهارشنبه 10 خرداد 1402 | 09:15 ق.ظ
راه اندازی ۳۶ نانوایی در اهواز سرپرست معاونت امور اقتصادی استانداری خوزستان گفت: راه اندازی و صدور مجوز ۳۶ واحد نانوایی جدید در اهواز در دستور کار است.

محمد راضی جلالی در اولین جلسه کمیته فنی گندم، آرد و نان خوزستان با اشاره به تصویب راه اندازی ۲۶ واحد نانوایی جدید در اهواز گفت: علاوه بر آن مجوز واحد‌های جدید در دستور کار است که به‌صورت مرحله‌ای به واحد‌های نانوایی این کلانشهر به خصوص در مناطق هدفی که به لحاظ سرانه جمعیت نانوایی‌های کمتری دارند، اضافه شده و در این مرحله نیز ۱۰ واحد دیگر اضافه می‌شود.

وی در خصوص واحد‌های آزادپز بر نظارت دقیق بر خرید واحد‌های خبازی آزاد پز از سامانه تاکید کرد و افزود: با آن دسته از واحد‌هایی به‌جای خرید از سامانه، از منابع دیگر خرید می‌کنند، برخورد جدی و قانونی خواهد شد.

راضی جلالی ادامه داد: باتوجه به اینکه یکی از منابعه شیوع بیماری در فصل گرما، مراکز خبازی هستند، بنابراین اولویت باید سلامت و بالابردن سطح بهداشت مردم استان خوزستان باشد.

سرپرست معاونت امور اقتصادی استانداری خوزستان می‌گوید: بر همین اساس لازم است دستگاه‌های مربوط در استان نظارت جدی داشته باشند تا واحد‌هایی که ایراد‌های ساختاری دارند، نسبت به رفع آن‌ها اقدام کنند، البته در ارائه مجوز‌های جدید این موضوع باید به‌عنوان یک اصل در نظر گرفته شود.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار