اجرای ۲۵۰ کیلومتر شبکه گاز در ۳۶ شهرک و ناحیه صنعتی خوزستان

تاریخ انتشار: سه شنبه 16 خرداد 1402 | 10:36 ق.ظ
اجرای ۲۵۰ کیلومتر شبکه گاز در ۳۶ شهرک و ناحیه صنعتی خوزستان مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خوزستان از اجرای ۲۵۰ کیلومتر شبکه گاز در ۳۶ شهرک و ناحیه صنعتی استان خبر داد.
علی مهدی پور تامین آب، گاز و برق را از دغدغه‌های تولیدکنندگان دانست و گفت: تاکنون ۲۵۰ کیلومتر شبکه گاز در ۳۶ شهرک و ناحیه صنعتی اجرا شده و توسعه شبکه‌های گاز برای سایر شهرک‌ها و نواحی صنعتی در دست مطالعه و بررسی است.
 
وی به انعقاد تفاهم نامه با شرکت گاز خوزستان اشاره کرد و افزود: توسعه شبکه گاز در شهرک‌ها و نواحی صنعتیاستان با هدف پشتیبانی از واحد‌های تولیدی به طول ۲۹ کیلومتر در دست اجرا است.
 
مهدی پور ادامه داد: این ۲۹ کیلومتر توسعه گاز با اعتبار اختصاص یافته بیش از ۴۶۰ میلیارد ریال در شهرک‌های صنعتی اندیمشک ۲، اهواز ۲، سردشت دزفول، خرمشهر، ماهشهر و رامهرمز اجرا خواهد شد.
 
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خوزستان می‌گوید: تکمیل زیرساخت‌های مورد نیاز شهرک‌ها و نواحی صنعتی زمینه رشد تولید و همچنین تکمیل ظرفیت واحد‌ها را به دنبال دارد و به کاهش نرخ بیکاری در استان منجر می‌شود.
 
این مقام مسئول اضافه کرد: بر اساس این تفاهم نامه که در اواخر پارسال به امضا رسید، مقرر شد طراحی و نظارت شبکه گاز از سوی شرکت گاز برآورد و انتخاب پیمانکار از سوی شرکت شهرک‌های صنعتی خوزستان انجام شود.
 
به گفته مهدی پور؛ در خوزستان ۷۳ شهرک و ناحیه صنعتی وجود دارد که تاکنون گاز مورد نیاز ۸۰ درصد واحد‌های تولیدی شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان تامین شده است.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار