تندیس بلورین سه ستاره پنجمین جشنواره ملی صنعت سلامت‌محور به شرکت کشت و صنعت نیشکر دهخدا اهدا گردید

تاریخ انتشار: سه شنبه 16 خرداد 1402 | 09:42 ق.ظ
تندیس بلورین سه ستاره پنجمین جشنواره ملی صنعت سلامت‌محور به شرکت کشت و صنعت نیشکر دهخدا اهدا گردید جشنواره ملی صنعت ملی سلامت‌محور با همکاری سازمان‌ها و نهادهای متولی صنعت نظیر سازمان غذا و دارو، سازمان ملی استاندارد، وزارت صنعت، معدن و تجارت، وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، وزارت جهاد کشاورزی برگزار گردید. این جشنواره با رویکرد ارتقای سلامت محصولات و خدمات و معرفی برندهای سلامت‌محور، با حضور مقامات عالی‌رتبه کشور و صاحبان صنایع در مرکز همایش‌های بین‌المللی دانشگاه شهید بهشتی تهران برگزار شد.

بنا به اعلام ستاد اجرایی در این دوره جشنواره بیش از ۱۵۰ مجموعه از سراسر کشور اعلام آمادگی نمودند که در پایان ۴۷ واحد ملی، تأیید حضور در بخش ارزیابی و رقابتی را به‌صورت آزادانه و داوطلبانه دریافت نمودند.پس از ارزیابی‌های دقیق و بازدیدهای صورت‌گرفته توسط کمیته داوران جشنواره از واحدهای متقاضی به جهت ارائه راهکارهای دقیق، همراهی مثمرثمر، صحه‌گذاری و راستی‌آزمایی فرایند ارزیابی، از واحدهای برگزیده جشنواره با شایستگی که حائز دریافت سطوح مختلف جشنواره گردیدند، تقدیر به عمل آمد.
شرکت کشت و صنعت نیشکر دهخدا بر اساس ارزیابی‌های صورت پذیرفته توسط هیئت داوران و کمیته ارزیابان جشنواره موفق به دریافت ” تندیس بلورین سه ستاره” گردید.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار