حمل ریلی بیش از ۶ هزار تن گندم از سیلو آذرپیکان اهواز به استان‌های کشور

تاریخ انتشار: سه شنبه 16 خرداد 1402 | 09:56 ق.ظ
حمل ریلی بیش از ۶ هزار تن گندم از سیلو آذرپیکان اهواز به استان‌های کشور مدیرکل غله و خدمات بازرگانی خوزستان: حمل ریلی بیش از ۶ هزار تن گندم از سیلوی تاریخی آذرپیکان اهواز به سایر استان‌های کشور انجام شد.
امید جهان نژادیان به راه‌اندازی مجدد سیلوی تاریخی آذرپیکان اهواز و بازگشت آن به دولت اشاره کرد و گفت: تاکنون بیش از ۶ هزار تن گندم به صورت ریلی به دیگر استان‌های کشور حمل شده است.
 
وی با بیان اینکه این سیلو امکان حمل به صورت ریلی و با قطار را دارد، افزود: این موضوع ظرفیت خوبی برای حمل گندم به کمک قطار به استان‌های دارای بارانداز ریلی محسوب می‌شود.
 
به گفته جهان نژادیان؛ روزانه بیش از یکهزار تن گندم به وسیله قطار از سیلوی تاریخی آذرپیکان اهواز به استان‌های موردنظر حمل می‌شود.
 
مدیرکل غله و خدمات بازرگانی خوزستان به تداوم عملیات خرید تضمینی گندم در استان اشاره کرد و ادامه داد: همچنان در شهرستان‌های شمال شرق خوزستان روزانه بیش از یک هزار تن گندم به صورت تضمینی از کشاورزان خریداری می‌شود.
 
این مقام مسئول می‌گوید: تاکنون بیش از یک میلیون و ۷۰۷ هزار تن گندم به صورت تضمینی از کشاورزان خریداری و بیش از ۱۶ هزار و ۸۰۰ میلیارد تومان به حساب آن‌ها واریز شده است.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار