برگزاری آئین معارفه سرپرست مدیریت عملیات غیر صنعتی

تاریخ انتشار: چهارشنبه 17 خرداد 1402 | 08:23 ق.ظ
برگزاری آئین معارفه سرپرست مدیریت عملیات غیر صنعتی آئین معارفه سعید فتح شهنی به عنوان سرپرست جدید مدیریت عملیات غیر صنعتی شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب برگزار شد.

آئین تکریم و معارفه سرپرست مدیریت عملیات غیر صنعتی با حضور مدیرعامل، رئیس هیئت مدیره، مدیران و مشاوران ارشد شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب، امروز سه شنبه ۱۶ خردادماه در اتاق جلسات دفتر مدیرعامل برگزار شد.

 مهندس علیرضا دانشی مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب در این نشست ضمن تقدیر از عملکرد قابل ستایش غلام‌رضا کمالی مدیر پیشین عملیات غیر صنعتی، گفت: مدیریت عملیات غیر صنعتی جایگاه خاص و وی‍ژه ای برای سازمان داشته که متاسفانه سالهای متمادی مغفول مانده بود لذا در دوره حاضر تلاش مضاعفی انجام پذیرفت تا این حلقه مفقوده مجددا احیا گشته و در مسیر درست خود قرار گیرد به همین منظور طی ارزیابی برنامه های ارائه شده توسط آقای فتح شهنی همچنین رصد توانمندی های وی در مسئولیت های پیشن به این جمع‌بندی رسیدیم که سرپرستی مجموعه را به ایشان محول نماییم؛ لیکن از ایشان انتظار می رود با تلاش و همتی مضاعف مسیر رو به ترقی کنونی را ادامه داده و با استراتژی و استحکام روزافزون چه بسا در ارتقا و بهبود فرآیندها نیز توفیق حاصل نماید.

مهندس دانشی وجه تمایز صنعت نفت نسبت به دیگر سازمانها را همین خدمات مدیریت عملیات غیر صنعتی دانست و عنوان کرد علی رغم امکانات محدود، انتظارات از این مجموعه بشدت بالاست؛ و بر اساس اهداف تعیین شده خود را موظف می دانیم به جهت ایجاد انگیزه و صیانت از نیروی انسانی کیفی با اهتمام ویژه خدمات خود را به کارکنان شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب افزایش دهیم و این مهم مسئولیت سرپرست جدید را دوچندان می نماید.

در ادامه سعید فتح شهنی سرپرست جدید مدیریت عملیات غیر صنعتی، پس از سخنانی در اهمیت و جایگاه این مدیریت به عنوان پشتیبان خط مقدم تولید، ضمن تقدیر از اعتماد صورت پذیرفته در سپردن مسئولیت حاضر، از همه مدیران و دست اندرکاران مناطق نفتخیز خواست تا در به انجام رساندن این مسئولیت به بهترین نحو و طبق برنامه های مدون به او یاری رسانند.

وی با بیان اینکه چنانچه خدمات به صورت شایسته و در حد مطلوب ارائه گردد یقینا آثار مثبت آن در افزایش توان و ایجاد انگیزه در تلاشگران خط مقدم تولید قابل مشاهده خواهد بود. افزود: در برنامه های خود استفاده از الگوها و روش های نوین را مد نظر قرار داده و هدف گذاری نموده تا با خلاقیت و نوآوری همچنین استفاده از ظرفیت شرکت های دانش بنیان شیوه ها و فرآیند خدمت رسانی را اصلاح نموده و ارتقا بخشیم.

شایان ذکر است سعید فتح شهنی از مسئولین با سابقه مجموعه مدیریت عملیات غیر صنعتی و در گذشته عهده دار معاونت خدمات مهندسی و تعمیرات اماکن و تاسیسات این مجموعه بوده است.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار