بهره مندی ساکنان مناطق محروم خوزستان از خدمات درمانی کاروان‌های سلامت

تاریخ انتشار: چهارشنبه 17 خرداد 1402 | 09:12 ق.ظ
بهره مندی ساکنان مناطق محروم خوزستان از خدمات درمانی کاروان‌های سلامت ساکنان مناطق محروم خوزستان در یکماه اخیر از خدمات درمانی ۳ کاروان سلامت جمعیت هلال احمر استان بهره‌مند شدند.
بیژن فتاحی راد به فعالیت ۳ کاروان سلامت از سوی امور داوطلبان هلال احمر خوزستان با هدف ارائه خدمات بهداشتی و درمانی در مناطق کم برخوردار ۳ شهرستان در استان اشاره کرد و گفت: این کاروان‌ها در روستای “بنه مهدی” و “دره نوح” از شهرستان شوشتر، “انت‌های شریفی” در بندر ماهشهر و “اسلام آباد سنگبری” از توابع شهرستان بهبهان مستقر و خدمات رسانی کردند.
 
وی افزود: این کاروان‌ها خدماتی از قبیل؛ غربالگری شامل سنجش فشار و میزان قند خون، معاینه رایگان توسط پزشکان داوطلب، ارائه خدمت از سوی کارشناسان مامایی، خدمات روانشناسی و ارائه خدمت در بخش تغذیه ارائه شد و در برخی موارد مراجعان به متخصصان مربوط ارجاع شدند.
 
به گفته فتاحی راد؛ با مشارکت خیران، داوطلبان و جمعیت هلال احمر هلال احمر یک میلیارد ریال برای فعالیت این ۳ کاروان سلامت هزینه شد.
 
معاون امور داوطلبان جمعیت هلال احمر خوزستان می‌گوید: این کاروان‌ها با حضور ۴۱ نفر از پزشکان و پیرا پزشکان داوطلب در کنار اعضای جوانان، امدادگران و داوطلبان جمعیت هلال احمر به بیش از ۲۷۰ نفر از اهالی روستا‌های یاد شده خدمات رسانی کردند.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار