دستگیری ۶ سارق حرفه‌ای در سه عملیات پلیس اهواز

تاریخ انتشار: چهارشنبه 17 خرداد 1402 | 11:10 ق.ظ
دستگیری ۶ سارق حرفه‌ای در سه عملیات پلیس اهواز فرمانده انتظامی کلانشهر اهواز گفت : ماموران انتظامی در سه عملیات منسجم در کلانشهر اهواز موفق به شناسایی و دستگیری ۶ نفر سارق حرفه‌ای با کشف و ضبط اموال مسروقه شدند.

سرهنگ حسین زلقی با بیان اینکه در پی وقوع چند فقره سرقت موتور سیکلت در سطح شهر اهواز بررسی موضوع جهت شناسایی و دستگیری سارقان به صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی این فرماندهی قرار گرفت اظهارکرد: ‌ماموران کلانتری ۳۶ اهواز با گشت زنی فعال و هدفمند پلیسی ۲ نفر سارق سابقه دار را درحین سرقت شناسایی کردند که در عملیاتی ضربتی دستگیر و تعداد ۶ دستگاه موتور سیکلت هندا ۱۲۵ دارای سابقه کشف و ضبط کنند.

وی از دستگیری سه سارق حرفه‌ای اماکن خصوصی در این شهرستان خبر داد و افزود: در پی وقوع سرقت از اماکن خصوصی به شیوه مشخص، موضوع به طور ویژه در دستور کار ماموران کلانتری ۱۲ اهواز قرار گرفت و با اقدامات پلیسی متهمان را در حال انتقال اموال مسروقه به مخفیگاهشان شناسایی و نسبت به دستگیری سارقان اقدام کردند.

فرمانده انتظامی کلانشهر اهواز خاطرنشان‌کرد: پس از دستگیری و انتقال متهمان به همراه اموال مسروقه، با انجام تحقیقات پلیسی به هشت فقره سرقت از اماکن خصوصی اعتراف کردند و پس از تشکیل پرونده، جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

سرهنگ زلقی با اشاره به دستگیری سارق حرفه‌ای محتویات خودرو در این کلانشهر اظهارکرد: در پی مراجعه و شکایت چند تن از شهروندان در هفته‌های اخیر در خصوص سرقت لوازم و محتویات خودرو درسطح شهر اهواز پیگیری موضوع سریعا به صورت ویژه در دستور کار عوامل کلانتری ۱۱ اهواز قرار گرفت و در یک عملیات غافلگیرانه متهم در مخفیگاهش دستگیر و در بازرسی از مخفیگاه وی تعدادی باتری، جک خودرو و یک قبضه سلاح سرد (قمه) نیز کشف شد.

وی افزود: در تحقیقات انجام شده مشخص شد، متهم با پرسه زنی در مناطق جرم خیز و شناسایی خودروهایی که در مناطق خلوت و بدون نور کافی پارک شده و از امنیت پایینی برخوردار بودند، در فرصت مناسبی درب خودرو را تخریب و لوازم و محتویات داخل خودرو را به سرقت می‌برد.

فرمانده انتظامی کلانشهر اهواز ادامه‌داد: تمامی متهمان به مرجع قضائی معرفی و باصدور قرار مناسب روانه زندان شدند.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار