شهرک تخصصی صنایع فولاد چوئبده – اروندکنار به‌زودی اجرایی می‌شود

تاریخ انتشار: چهارشنبه 17 خرداد 1402 | 12:00 ب.ظ
شهرک تخصصی صنایع فولاد چوئبده – اروندکنار به‌زودی اجرایی می‌شود نماینده آبادان در مجلس شورای اسلامی از احداث شهرک تخصصی صنایع فولاد چوئبده – اروندکنار در شهرستان آبادان خبر داد و گفت: احداث شهرک‌های صنعتی تخصصی به حل مساله بیکاری کمک می‌کند. سیدمحمد مولوی  با تاکید بر راه‌اندازی شهرک‌های تخصصی اظهار کرد: براساس هماهنگی‌های انجام‌شده با شرکت شهرک‌های صنعتی استان موضوع احداث شهرک‌های تخصصی در […]

نماینده آبادان در مجلس شورای اسلامی از احداث شهرک تخصصی صنایع فولاد چوئبده – اروندکنار در شهرستان آبادان خبر داد و گفت: احداث شهرک‌های صنعتی تخصصی به حل مساله بیکاری کمک می‌کند.

سیدمحمد مولوی  با تاکید بر راه‌اندازی شهرک‌های تخصصی اظهار کرد: براساس هماهنگی‌های انجام‌شده با شرکت شهرک‌های صنعتی استان موضوع احداث شهرک‌های تخصصی در دستور کار قرار گرفته است.

وی با بیان احداث شهرک‌های صنعتی تخصصی به حل مساله بیکاری کمک می‌کند، افزود: در این راستا احداث شهرک تخصصی صنایع فولاد چوئبده – اروندکنار در شهرستان آبادان در دستور کار قرار گرفته و به زودی اجرایی خواهد شد.

نماینده آبادان در مجلس شورای اسلامی گفت: با راه‌اندازی صنایع مرتبط با فولاد در این شهرک، ظرفیت برای اشتغال جوانان در شهرهای چوئبده و اروندکنار افزایش پیدا می‌کند و همچنین زمینه ساز رشد تولید و توسعه اقتصادی خواهد شد.

مولوی عنوان کرد: این شهرک صنعتی حد فاصل شهرهای آبادان و اروندکنار جانمایی و در مساحت ۱۰۶ هکتار اجرایی خواهد شد.

وی با بیان اینکه کارهای مطالعاتی شهرک صنعتی اروندکنار به پایان رسیده است، ادامه داد: فرآیند اداری احداث این شهرک در مراحل پایانی قرار دارد و قرار است در کارگروه توسعه خوزستان نهایی شود.

نماینده آبادان در پایان در خصوص بحث‌های زیرساختی این شهرک خاطرنشان کرد: سازمان‌ها و نهادهای مرتبط در حال انجام اقدامات لازم در حوزه زیرساخت هستند تا در خدمات‌رسانی به این شهرک مشکلی به وجود نیاید.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار