طرح پاکسازی محیط زیست از زباله در آبادان اجرا شد

تاریخ انتشار: چهارشنبه 17 خرداد 1402 | 08:31 ق.ظ
طرح پاکسازی محیط زیست از زباله در آبادان اجرا شد دکتر کاوه پور شهردار آبادان با اعلام این خبر افزود : این برنامه نمادین به همت شهرداری و شورای اسلامی شهر آبادان و مجموعه فرهنگی هنری یاران و حضور جمعی از هنرمندان دلسوز محیط زیست در آبادان به مناسبت روز جهانی محیط زیست برگزار شد.  وی گفت: در این مراسم، افراد با در دست داشتن […]

دکتر کاوه پور شهردار آبادان با اعلام این خبر افزود : این برنامه نمادین به همت شهرداری و شورای اسلامی شهر آبادان و مجموعه فرهنگی هنری یاران و حضور جمعی از هنرمندان دلسوز محیط زیست در آبادان به مناسبت روز جهانی محیط زیست برگزار شد.

 وی گفت: در این مراسم، افراد با در دست داشتن کیسه های زباله ای که توسط شهرداری توزیع شده بود، با انجام پیاده روی در مسیرهای تعیین شده زباله ها را جمع آوری و مسیر را پاکسازی کردند.

دکتر کاوه پور خاطرنشان کرد: برای داشتن شهری آباد و فضای سبزی مناسب نیازمند همکاری همه مسوولان و مشارکت تمامی شهروندان فهیم آبادان هستیم.

وی با بیان اینکه این مراسم و برنامه ها با هدف نهادینه کردن فرهنگ پاکسازی طبیعت و حفظ محیط زیست برگزار می شود، خاطرنشان کرد: شهر آبادان دارای مردمی اصیل و با فرهنگ است و مشارکت شهروندان این شهر می تواند بسیاری از مشکلات موجود در حوزه محیط زیست را برطرف نماید.  

کاوه پور از استمرار اجرای برنامه های مردمی شهرداری آبادان در قالب طرح های پاکسازی ، کاشت نهال و نهادینه کردن فرهنگ مشارکت های شهروندی خبر داد.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار