پیگیری دلیل افت فشار یا قطع آب در برخی نقاط خوزستان

تاریخ انتشار: چهارشنبه 17 خرداد 1402 | 08:46 ق.ظ
پیگیری دلیل افت فشار یا قطع آب در برخی نقاط خوزستان مدیرعامل آب و فاضلاب خوزستان توضیحاتی درخصوص افت فشار یا قطع آب در برخی نقاط استان ارائه کرد.

محمدرضا کرمی نژاد در گفتگو با خبر ۲۳ شبکه خوزستان درخصوص افت فشار یا قطع آب در شهر‌های اهواز، خرمشهر، شادگان، بهبهان و رامشیر گفت: در عمده شهر‌ها و روستا‌های استان مشکل خاصی در تامین آب وجود ندارد.

وی به وجود تعدادی روستا در مسیر بخش اسماعیلیه اهواز به سمت خرمشهر اشاره کرد و افزود: در این روستا‌ها به دلیل افت ولتاژ مشکلاتی ایجاد شده بود که با پیگیری‌ها و بررسی‌ها متوجه شکستگی خط لوله شدیم که پس از تعمیر آن، مشکل برطرف شد.

کرمی نژاد با بیان اینکه در خرمشهر کمبود آب وجود ندارد، ادامه داد: در آبادان به جز افت فشار در یکی از روستاها، در دیگر مناطق مشکل خاصی نیست.

مدیرعامل آب و فاضلاب خوزستان اضافه کرد: در رامشیر در ۲ روز اخیر نیز شکستکی در خط لوله‌ای که از جنوب غرب آب دریافت می‌شود، ایجاد شده بود که با تعمیر آن، آبرسانی به حالت عادی بازگشت.

این مقام مسئول می‌گوید: در بهبهان با اضافه کردن ۲ دستگاه پمپ، کمبود رفع شد و گزارش‌هایی مبنی بر افت فشار یا قطع آب دریافت نشده است، همچنین شکستگی لوله در مسیر ساحلی اهواز نیز تعمیر و مشکلی وجود ندارد.

وی گفت: در طول پارسال و از ابتدای امسال تاکنون، کار‌های بسیار خوبی در روستا‌ها و شهر‌های استان خوزستان انجام شده است و سیستم آبرسانی در مدار قرار دارد و درصورت بروز شکستگی خطوط انتقال یا خارج شدن پمپ از مدار، به سرعت نسبت به رفع مشکل اقدام می‌شود.

در پایان از هم استانی‌ها خواست باتوجه به فرارسیدن فصل گرما، نسبت به مصرف آب صرفه جویی کنند تا ساکنان همه مناطق شهری و روستایی از نعمت آب بهره‌مند شوند، همچنین روستائیان مخزن آب در منازل داشته باشند تا درصورت بروز مشکلات، با کمبود آب مواجه نشوند.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار