کشف و ضبط ۱.۵ تن تخم مرغ بدون هویت در اهواز

تاریخ انتشار: چهارشنبه 17 خرداد 1402 | 10:23 ق.ظ
کشف و ضبط ۱.۵ تن تخم مرغ بدون هویت در اهواز سرپرست اداره دامپزشکی اهواز از کشف و ضبط ۱.۵ تن تخم مرغ بدون هویت و غیرمجاز در یک کارگاه بسته بندی خبر داد.
 

 سیدمرتضی قریشی با اشاره به تداوم نظارت‌های بهداشتی دامپزشکی بر روند تولید و توزیع و اصولی فرآورده‌های خام دامی از مزرعه تا سفره، گفت: یکی از کار‌های موثر و مطلوب در زمینه ارتقاء مسائل بهداشتی در تولید فرآورده‌های خام دامی تشدید نظارت‌ها بر تولید و توزیع این محصولات است.

وی افزود: در بازدید‌های مستمر بازرسان بهداشتی اداره دامپزشکی از کارگاه‌های بسته بندی، مراکز نگهداری و پخش تخم مرغ، ۱.۵ تن تخم مرغ غیر مجاز و بدون هویت در یکی از کارگاه‌های بسته بندی تخم مرغ کشف و ضبط شد.

قریشی ادامه داد: باتوجه به فرارسیدن فصل گرما در استان خوزستان، حمل غیر مجاز محموله یاد شده و نامشخص بودن تاریخ و محل تولید، محموله توقیف و برای نمونه برداری به منظور انجام آزمایش‌های کنترل کیفیت ارسال شد.

سرپرست اداره دامپزشکی اهواز با بیان اینکه تامین امنیت غذایی مصرف کنندگان از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است، از شهروندان خواهشمندیم هنگام خرید تخم مرغ به مشخصات تولید، نوع بسته بندی و محل نگهداری آن در یخچال توجه و از خرید تخم مرغ‌های بدون هویت، شکسته، آلوده به مدفوع و نگهداری شده در خارج از یخچال خودداری کنند.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار