منطقه آزاد اروند هاب تولید صنایع الکترونیک در جنوب غرب کشور

تاریخ انتشار: یکشنبه 26 بهمن 1399 | 09:40 ق.ظ
منطقه آزاد اروند هاب تولید صنایع الکترونیک در جنوب غرب کشور معاون توسعه کسب و کارها و سرمایه گذاری سازمان منطقه آزاد اروند گفت: منطقه آزاد اروند هاب تولید صنایع الکترونیک در جنوب غرب کشور است.

 سید علی موسوی در آیین بهره برداری از سه واحد تولیدی و صنعتی در شهرک صنعتی آبادان افزود: امروز سه پروژه تولیدی و صنعتی در منطقه آزاد اروند به بهره برداری رسید که میزان سرمایه گذاری آنها ۴۰۰ میلیارد ریال می باشد و برای ۹۰ نفر شغل مستقیم و غیر مستقیم ایجاد کرده است.

وی اظهار داشت: این سه پروژه که توسط سرمایه گذار خصوصی به بهره برداری رسیدند نوزدهیمن، بیستیمن و بیست و یکمین پروژه از پروژه های صنعتی هستند که در سال جهش تولید (سال جاری) در سرزمین فتح افتتاح شدند.

وی با اشاره به کارخانه تولید دستگاه کارت خوان گفت: این پروژه از پروژه های هایتک است که با حمایت سازمان منطقه آزاد اروند و سرمایه گذار خصوصی بهره برداری شد.

وی بیان کرد: یکی از مشخصه های این پروژه تولید سالانه ۴۰۰ هزار دستگاه کارت خوان است که برای استفاده در بازار استان، کشور و همچنین صادرات به بازار خارجی هدف گذاری شده است.
موسوی افزود: مزیت منطقه آزاد اروند دسترسی آسان به راه های ارتباطی واردات و صادرات و حمل و نقل به داخل کشور و دسترسی به بازار خارجی است.

وی اظهار داشت: سیاست سازمان منطقه آزاد اروند حمایت حداکثری از سرمایه گذاران در این حوزه است بخصوص بدلیل وجود بازار، هدف مناسب و دسترسی آسان به مواد اولیه، تجهیزات الکترونیکی نسبت به کل کشور یک مزیت است.

موسوی بیان کرد: سازمان منطقه آزاد اروند زمینه مناسب را برای واحدهای فن آور و الکترونیک و ایجاد ارزش افزوده با نگاه حمایتی از تحقیق و توسعه در زمینه این صنایع فن آور فراهم خواهد کرد.

معاون توسعه کسب و کارها و سرمایه گذاری سازمان منطقه آزاد اروند گفت: تجمیع فرآیندهای تولید در اروند و بومی سازی تولید در اینگونه محصولات بعنوان یک هاب الکترونیک در جنوب غرب کشور جز سیاست های اصلی سازمان منطقه آزاد اروند است.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار