سال آینده سال رونق اقتصادی در کشور و منطقه خواهد بود

تاریخ انتشار: یکشنبه 26 بهمن 1399 | 09:44 ق.ظ
سال آینده سال رونق اقتصادی در کشور و منطقه خواهد بود مدیر عامل سازمان منطقه آزاد اروند با تبریک دهه مبارک فجر گفت: سال آینده سال رونق اقتصادی کشور خواهد بود؛ شرایط اقتصاد جهانی و منطقه‌ای در حوزه خاورمیانه و اقتصاد ملی ایران اسلامی به گونه‌ای است که رونق اقتصادی را در سال آینده تجربه خواهیم کرد.

 اسماعیل زمانی در آیین بهره برداری از ۲ واحد صنعتی در سرزمین فتح اظهار داشت: سرمایه گذاران در واحدهای تولیدی مصرفی می‌توانند فرصتی مناسب برای فعالیت و کسب و کار را داشته باشند.
وی افزود: به سرمایه گذاران توصیه می‌شود در هر مقیاسی که می‌توانند به سرمایه گذاری در حوزه های مختلف بویژه در حوزه تولیدات مصرفی اقدام نمایند زیرا سال آینده، توسعه بازار مصرف و دادوستد است.
مدیر عامل سازمان منطقه آزاد اروند بیان کرد: شرایط و تحلیل‌های اقتصادی جهانی به گونه ای است که سال آینده، سال رونق اقتصادی جهان به ویژه در خاورمیانه پیش بینی شده است و کشور ایران اسلامی از این توسعه اقتصادی نیز بهره‌مند خواهد شد.
زمانی اظهار داشت: سرمایه گذاران باید بدانند در بازار اقتصادی شرایط برای سرمایه گذاری مهیا است و با رقابت سالم در بازار حضور و در توسعه کسب و کار مشارکت داشته باشند.
وی گفت: امیدواریم واحدهای تولیدی و صنعتی در منطقه آزاد اروند در رقابتی سالم و به سوی صادرات گام بردارند زیرا رقابت اصل حضور و بقا در بازار و کسب و کار است؛ بازار صادراتی میدانی بسیار مهم است.
زمانی افزود: منطقه آزاد اروند در حوزه‌ای از خاورمیانه قرار دارد که نیازهای مصرفی بسیار بالایی را داشته؛ ضمن اینکه توان خرید مردم در این منطقه بالاست، می توان تولیدات رقابتی را ایجاد کرده و از این طریق بازارهای منطقه‌ای و خارومیانه را در اختیار گرفت.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار