مرغ دولتی بگیریم یا کرونا!

تاریخ انتشار: دوشنبه 11 اسفند 1399 | 10:48 ق.ظ
مرغ دولتی بگیریم یا کرونا! اختلاف قیمت ۱۰هزارتومانی مرغ در بازار آزاد با نرخ دولتی ۲۰۴۰۰تومانی باعث ایجاد صف‌های طولانی برای خرید این محصول در مراکزی شده است که اقدام به توزیع با نرخ مصوب می‌کنند.

قیمت ۱۰هزارتومانی مرغ در بازار آزاد با نرخ دولتی ۲۰۴۰۰تومانی باعث ایجاد صف‌های طولانی برای خرید این محصول در مراکزی شده است که اقدام به توزیع با نرخ مصوب می‌کنند بدون آن که پروتکل‌های بهداشتی کرونا در این مراکز رعایت شود.

توزیع مرغ به‌قیمت دولتی در مراکز میادین میوه و تره‌بار و برخی مغازه‌ها انجام و به هر فرد حداکثر سه مرغ با قیمت مصوب داده می‌شود اما افراد برای تهیه این محصول باید سلامت خود را به خطر اندازند.

از نکات عجیب در این ارتباط عدم وجود مرغ درسته در برخی از فروشگاه‌ها است به‌طوری که مردم در صورت مراجعه به آنها با جواب «نداریم» مواجه می‌شوند. این واحدها قیمت مرغ را ۲۰۴۰۰ تومان اعلام می‌کنند اما مرغی برای عرضه ندارند و به‌عوض ویترین یخچال‌های آنها مملو از مرغ قطعه‌بندی است که به‌صورت ران و سینه به‌قیمت‌های آزاد فروخته می‌شود.

برخی از فروشگاه‌ها با وجود ممنوعیت عرضه مرغ با قیمت بیشتر از هر کیلوگرم ۲۰۴۰۰ تومان این محصول را با قیمت‌های ۲۷ تا ۳۳ هزار تومان و مرغ سبز را (بدون آنتی‌بیوتیک) نیز ۳۲ تا ۳۷ هزار تومان به‌فروش می‌رسانند و خلاف مقررات صنفی از درج قیمت روی تابلوی فروشگاه خودداری می‌کنند تا گرفتار تعزیرات نشوند.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار