پایان برداشت نیشکر از مزارع کشت و صنعت سلمان فارسی

تاریخ انتشار: دوشنبه 18 اسفند 1399 | 13:17 ب.ظ
پایان برداشت نیشکر از مزارع کشت و صنعت سلمان فارسی صبح روز شنبه ۹۹/۱۲/۱۶ عملیات برداشت نیشکر از سطح ۶۷۵۰ هکتار از مزارع کشت و صنعت سلمان فارسی به پایان رسید. مهندس نصیریان ضمن اعلام پایان برداشت اذعان داشتند در سطح ۶۷۵۰ هکتار مقدار ۶۶۶۵۷۱ تن نیشکر با متوسط ۹۹ تن درهکتار  تولید و تحویل کارخانه شکر سلمان فارسی قرار گرفت. مدیر عامل کشت و […]

صبح روز شنبه ۹۹/۱۲/۱۶ عملیات برداشت نیشکر از سطح ۶۷۵۰ هکتار از مزارع کشت و صنعت سلمان فارسی به پایان رسید.

مهندس نصیریان ضمن اعلام پایان برداشت اذعان داشتند در سطح ۶۷۵۰ هکتار مقدار ۶۶۶۵۷۱ تن نیشکر با متوسط ۹۹ تن درهکتار  تولید و تحویل کارخانه شکر سلمان فارسی قرار گرفت.

مدیر عامل کشت و صنعت سلمان فارسی ضمن شکرگزاری از الطاف الهی و تقدیر و تشکر از زحمات کلیه کارکنان شرکت در بخش های کشاورزی، صنعت، پشتیبانی و ستادی خاطر نشان کردند با وجود تأثیرات مخرب ناشی از سیلاب سال ۹۸ که به مزارع وارد شد و انتشار ویروس کرونا، خوشبختانه با تلاش جهادگرانه همه همکاران، تولید نیشکر از پیش بینی های صورت گرفته پیشی گرفت و این عملیات در زمان مناسب به پایان رسید.

ایشان در ادامه از حمایت ها و رهنمودها و همراهی های بی دریغ جناب آقای دکتر ناصری مدیر عامل شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی و معاونین و مشاورین ایشان تشکر فراوان نمودند.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار