آرامستان های اهواز پنجشنبه آخرسال تعطیل می باشد

تاریخ انتشار: چهارشنبه 27 اسفند 1399 | 17:23 ب.ظ
آرامستان های اهواز پنجشنبه آخرسال تعطیل می باشد سرپرست اداره کل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری اهواز گفت: با توجه به روند افزایشی شیوع ویروس کرونا و حسب دستور ستاد کرونای استان خوزستان و در راستای سلامت همشهریان عزیز، بدینوسیله به اطلاع می رساند حضور و برگزاری کلیه مراسمات در آرامستان های بهشت آباد، قدیم و باغ فردوس تا اطلاع ثانوی ممنوع […]

سرپرست اداره کل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری اهواز گفت: با توجه به روند افزایشی شیوع ویروس کرونا و حسب دستور ستاد کرونای استان خوزستان و در راستای سلامت همشهریان عزیز، بدینوسیله به اطلاع می رساند حضور و برگزاری کلیه مراسمات در آرامستان های بهشت آباد، قدیم و باغ فردوس تا اطلاع ثانوی ممنوع می باشد.

به گزارش کشاورزی پرس به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شهرداری اهواز، امیر آهن جان افزود: طبق سنت دیرینه زیارت اهل قبور در آخرین پنجشنبه سال پیش بینی می شود تعداد کثیری از شهروندان جهت زیارت اهل قبور در پنجشنبه آخر سال به درب سازمان آرامستان های اصلی اهواز مراجعه نمایند. لذا با توجه به محدودیت های اعمال شده از عموم شهروندان عزیز اهوازی می خواهیم به علت شیوع ویروس کرونا و در جهت حفظ سلامتی خود و عزیزانشان از مراجعه به آرامستانهای شهر خودداری فرمایید. یادآور می شود آراتمستانهای شهر در آخرین پنجشنبه سال تعطیل می باشد.

آهن جان خاطرنشان کرد: جهت انجام مراسم تشییع و تدفین حداکثر ۱۰ نفر مجاز به حضور می باشند.
وی در پایان یادآور شد: انتظار می رود همشهریان در این خصوص حداکثر همکاری را با سازمان داشته باشند.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار