همراهی و همدلی مدیران و پرسنل توسعه نیشکر موجب عملکرد خوب و سودآوری مناسب شد

تاریخ انتشار: پنجشنبه 28 اسفند 1399 | 01:57 ق.ظ
همراهی و همدلی مدیران و پرسنل توسعه نیشکر موجب عملکرد خوب و سودآوری مناسب شد   به گزارش کشاورزی پرس به نقل از روابط عمومی شرکت توسعه نیشکر، دکتر بهروز اعتمادی با اشاره به برگزاری مجمع سالیانه این شرکت، گفت: همراهی، همدلی و پشتیبانی اعضای هیات مدیره، مدیرعامل و همه پرسنل خانواده بزرگ توسعه نیشکر موجب عملکرد مناسب و در نتیجه سودآوری این شرکت شد. وی تاکید کرد: صورت وضعیت […]

 

به گزارش کشاورزی پرس به نقل از روابط عمومی شرکت توسعه نیشکر، دکتر بهروز اعتمادی با اشاره به برگزاری مجمع سالیانه این شرکت، گفت: همراهی، همدلی و پشتیبانی اعضای هیات مدیره، مدیرعامل و همه پرسنل خانواده بزرگ توسعه نیشکر موجب عملکرد مناسب و در نتیجه سودآوری این شرکت شد.

وی تاکید کرد: صورت وضعیت مالی شرکت در مجمع سالیانه دقیق بود و موضوع چالشی خاصی برای مطرح شدن در این مجمع وجود نداشت.

رییس هیات مدیره شرکت توسعه نیشکر با قدردانی از انسجام به وجود آمده در شرکت، تصریح کرد: بر حسب وظیفه، از تلاش و مسئولیت پذیری هیات مدیره مدیرعامل و پرسنل شرکت توسعه نیشکر قدردانی می کنم.

اعتمادی با اشاره به خدمات و اقدامات بی نظیر شرکت توسعه نیشکر در سال جهش تولید، گفت: امید است این روند شکل گرفته در شرکت ادامه یابد و سال مالی اخیر را با همدلی و انسجام بیشتر به پایان برسانیم.

وی در پایان با تبریک فرارسیدن سال نو به خانواده بزرگ توسعه نیشکر، گفت: از مدیران درخواست دارم که همگی برنامه و تلاش خود را در سال مالی اخیر برای بهبود فرآیندهای داخلی و ارتقا نظام کنترل های داخلی استوار کنیم.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار