انعقاد دومین تفاهم نامه همکاری آموزشی علوم هوانوردی در منطقه آزاد اروند

تاریخ انتشار: دوشنبه 2 فروردین 1400 | 19:43 ب.ظ
انعقاد دومین تفاهم نامه همکاری آموزشی علوم هوانوردی در منطقه آزاد اروند معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد اروند از انعقاد تفاهم نامه همکاری آموزشی با شرکت هوانوردی «Aviosky» جهت برگزاری دوره های هوانوردی و خلبانی در منطقه آزاد اروند، خبر داد.     به گزارش کشاورزی پرس به نقل از روابط عمومی و اموربین الملل سازمان منطقه آزاد اروند، قدرت اله طمیمیان با بیان […]

معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد اروند از انعقاد تفاهم نامه همکاری آموزشی با شرکت هوانوردی «Aviosky» جهت برگزاری دوره های هوانوردی و خلبانی در منطقه آزاد اروند، خبر داد.

 

وی با این توضیح که مجموعه «Aviosky» اولین مرکز آموزش هوانوردی در ایران است که تحت «ای تی او» سازمان هواپیمایی کشوری از راه دور و بصورت آنلاین آموزش دروس و دوره های هوانوردی را انجام می دهد، خاطرنشان کرد: این مرکز از طریق به کارگیری جدیدترین نسل سرورها و به روزترین تجهیزات و سیستم ها در زمینه آی تی و مخابرات و همچنین با بهره گیری از متدهای برنامه نویسی پیشرفته و فوق امن توسعه پیدا کرده و با آخرین متد روز دنیا دوره های هوانوردی را برگزار می کند.

طمیمیان تصریح کرد: این امر باعث شده که همه ی مراحل آموزش در«Aviosky» بصورت کامل مکانیزه و با متدهای روز دنیا انجام شود و از طرف دیگر دانشجوهای مشتاق هوانوردی نه فقط از سرتاسر ایران بلکه از هرگوشه دنیا بتوانند در دوره های آموزشی این مجموعه شرکت کنند و به منابع آموزشی هوانوردی دسترسی داشته باشند.
معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد اروند در خصوص اهداف این تفاهم نامه که از ابتدای سال ۱۴۰۰ اجرایی می شود، گفت: اهداف این تفاهم نامه؛ همکاری مشترک در پذیرش دانشجو و برگزاری دوره های هوانوردی همچون خلبانی، مهمانداری، دیسپچری و … برای علاقه مندان منطقه، استان و حتی کشور همسایه عراق است که به طور حتم با برگزاری چنین دوره هایی در آینده نه چندان دور شاهد حضور خلبانان و مهمانداران بومی منطقه آزاد اروند در اقصی نقاط کشور، خواهیم بود.

سازمان منطقه آزاد اروند پیش از این نیز در نمایشگاه بین المللی گردشگری و صنایع دستی تهران با مرکز آموزش عالی هوانوردی فرودگاهی کشور (دانشکده صنعت هواپیمایی کشوری) تفاهم نامه همکاری، منعقد کردند.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار