شهردار منتخب اهواز خواستار شد: ساماندهی دستفروشان، وانت‌بارها و مصالح‌فروشان در شهر اهواز

تاریخ انتشار: سه شنبه 10 فروردین 1400 | 13:12 ب.ظ
شهردار منتخب اهواز خواستار شد: ساماندهی دستفروشان، وانت‌بارها و مصالح‌فروشان در شهر اهواز   شهردار منتخب اهواز در جلسه‌ای با مدیران سازمان ساماندهى مشاغل شهرى و فرآورده هاى کشاورزى و اجراییات شهرداری، اولویت‌های مورد نظر خود برای این سازمان را اعلام کرد. نوشادی سرپرست شهرداری اهواز با اشاره به اهمیت سازمان ساماندهى مشاغل شهرى و فرآورده هاى کشاورزى در ایجاد رضایتمندی بین شهروندان، اظهار داشت: ساماندهی مشاغل مزاحم […]

 

شهردار منتخب اهواز در جلسه‌ای با مدیران سازمان ساماندهى مشاغل شهرى و فرآورده هاى کشاورزى و اجراییات شهرداری، اولویت‌های مورد نظر خود برای این سازمان را اعلام کرد.
نوشادی سرپرست شهرداری اهواز با اشاره به اهمیت سازمان ساماندهى مشاغل شهرى و فرآورده هاى کشاورزى در ایجاد رضایتمندی بین شهروندان، اظهار داشت: ساماندهی مشاغل مزاحم به معنای حذف این مشاغل نیست چرا که در شرایط اقتصادی حاضر، حفظ اشتغال و حمایت از تولید وظیفه همه مدیران شهری است.
وی افزود: باید با استفاده از ظرفیت احداث مجتمع‌های صنفی در سطح شهر و نقاطی که به لحاظ گره‌های ترافیکی و تراکم انسانی مانعی ندارند، هم مشکلاتی که صنوف برای زندگی شهری پدید می‌آورند، مدیریت کرد و هم چرخه تولید و اشتغال را حفظ کرد.
ابراهیم نوشادی عنوان کرد: در دوره جدید مدیریت شهری، برنامه محور خواهیم بود و در قالب دستورالعمل‌هایی، نقشه راه سازمان‌ها و مناطق شهرداری را ابلاغ می‌کنیم تا فرآیند ارزیابی و سنجش عملکردها، علمی و شفاف صورت گیرد.
سرپرست شهرداری اهواز تاکید کرد: زیبایی بصری سازه‌های خدماتی در شهر، نقش مهمی در افزایش تاب‌آوری شهروندان دارد بنابراین نیازسنجی، زیباسازی و پاکسازی، کدگذاری و نظافت اطراف کیوسک‌های سطح شهر باید به سرعت انجام شود.
نوشادی با تاکید بر ساماندهی ورودی‌های اهواز خاطرنشان کرد: ورودی هر شهر، آبرو و ویترین و پیشانی هر شهر محسوب می‌شود و آشفتگی، تصرفات غیرقانونی و تخریب فضای سبز و اشغال خیابانهاو اختلال در خطوط ارتباطی به هیچ وجه پذیرفته نیست و باید در این زمینه هر چه زودتر برنامه‌ریزی‌های لازم جهت ساماندهی و تغییر چهره ورودی‌ها صورت گیرد.
وی بررسی علمی و نیازسنجی جهت احداث میدان دوم مرکزی میوه و تره‌بار در اهواز را خواستار شد و گفت: تقسیم بار، پدافند غیر عامل و گستردگی و اهمیت شهر اهواز که می‌تواند قطب صادرات تولیدات کشاورزی در جنوب کشور باشد باید در احداث میدان دوم میوه و تره‌بار مورد تامل قرار گیرد.
نوشادی با اشاره به مشکلات ترافیکی و بهداشتی ناشی از حضور وانت‌بارها در نقاط مختلف شهر، دستور ساماندهی و جلوگیری از برهم‌زدن نظم شهر را با همکاری نهادهای قضایی و انتظامی صادر کرد.
وی با بیان این مطلب که مخالف برخورد حذفی با پدیده‌های انسانی و اجتماعی است گفت: ساماندهی دستفروش‌ها و ادامه سیاست شب‌بازارها و بازارهای محله‌ای باید با قدرت ادامه پیدا کند.
سرپرست شهرداری اهواز در ادامه سخنان خود عدم عرضه دام زنده در سطح شهر را یکی از مطالبات و دغدغه‌های شهروندان دانست و افزود: راه‌اندازی ایستگاه فروش دام زنده با نظارت دامپزشکی سیاستی است که باید در سازمان دنبال شود.

 


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار