رئیس کمیته اطلاع‌رسانی ستاد نوروزی سازمان منطقه آزاد اروند: ۸ عنوان در کارگاه آموزشی هنر و رسانه بررسی می‌شود

تاریخ انتشار: جمعه 13 فروردین 1400 | 17:23 ب.ظ
رئیس کمیته اطلاع‌رسانی ستاد نوروزی سازمان منطقه آزاد اروند: ۸ عنوان در کارگاه آموزشی هنر و رسانه بررسی می‌شود رئیس کمیته اطلاع‌رسانی ستاد نوروزی سازمان منطقه آزاد اروند گفت: در دوره آموزشی هنر و رسانه که به‌صورت آنلاین در حال برگزاری است ۸ عنوان مطرح می‌شود و هر عنوان در یک کارگاه ۳ ساعته آموزش داده می‌شود.

به گزارش کشاورزی پرس به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان منطقه آزاد اروند، حیدر جعفر دریس رئیس کمیته اطلاع‌رسانی ستاد نوروزی سازمان منطقه آزاد اروند، اظهار داشت: ازجمله برنامه‌های نوروزی ما در حوزه آموزش، سریال آموزشی با محوریت خانواده و دوره هنر و رسانه بوده است.

جعفر دریس عنوان کرد: دوره رسانه به‌صورت آنلاین در حال برگزاری است که در آن ۸ عنوان مطرح می‌شود و هر عنوان در یک کارگاه ۳ ساعته آموزش داده می‌شود.

رئیس کمیته اطلاع‌رسانی ستاد نوروزی سازمان منطقه آزاد اروند بیان کرد: تلاش شد از اساتید مطرح هر حوزه استفاده شود تا شرکت‌کنندگان و علاقه‌مندان بیشترین بهره را از کلاس‌های موجود ببرند و در ایام نوروز در خانه بمانند.

وی بابیان اینکه شرکت‌کنندگان از ۷ استان ازجمله استان خوزستان و منطقه آزاد اروند در این دوره شرکت کردند، افزود: شرکت‌کنندگانی از استان‌های تهران، اصفهان، خراسان، فارس، بوشهر و همدان نیز در این دوره حضورداشته‌اند.جعفر دریس تعداد ثبت‌نام کنندگان در این دوره را ۳۰۴ نفر خواند و گفت: این دوره از ۵ فروردین آغاز شد و تا ۱۴ فروردین نیز ادامه خواهد داشت.
رئیس کمیته اطلاع‌رسانی ستاد نوروزی سازمان منطقه آزاد اروند افزود: در استان خوزستان بیشترین استقبال از این دوره در شهرستان آبادان بوده است و به دلیل اینکه ممکن است تعدادی از آبادانی ها یا خرمشهری‌ها در حال حاضر در شهر دیگری ساکن باشند محدودیت مکانی برای این دوره قائل نشدیم.
جعفر دریس گفت: این دوره آموزشی به‌منظور استفاده بهینه مردم از ایام نوروز، تشویق به در خانه ماندن و رعایت پروتکل‌های بهداشتی و ارتقاء سطح سواد رسانه‌ای در جامعه برگزار شد.
وی اعلام کرد: سریال آموزشی نیز با محوریت شیوه تعامل در خانواده تولید شد که در آن از یک کارشناس ارشد روانشناسی دعوت کردیم و ۱۰ اپیزود از این برنامه تولید شد.
رئیس کمیته اطلاع‌رسانی ستاد نوروزی سازمان منطقه آزاد اروند بیان کرد: در این سریال آموزشی موارد اساسی در حوزه افزایش تعاملات در خانواده‌ها موردبررسی قرار گرفت و راهکارهای آن نیز مطرح شد.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار