برنامه‌های نوروزی امسال سازمان منطقه آزاد اروند به شکلی متفاوت برگزار شد

تاریخ انتشار: جمعه 13 فروردین 1400 | 17:26 ب.ظ
برنامه‌های نوروزی امسال سازمان منطقه آزاد اروند به شکلی متفاوت برگزار شد مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی منطقه آزاد اروند گفت: اجرای برنامه‌های نوروزی سازمان منطقه آزاد اروند در نوروز امسال شکلی نوین و متفاوت داشت. و تلاش‌های خوبی برای آن‌ها صورت گرفت.

به گزارش کشاورزی پرس به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان منطقه آزاد اروند، رضا مردانی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی منطقه آزاد اروند گفت: اجرای برنامه‌های نوروزی به شکل موجود توسط سازمان منطقه آزاد اروند برای اولین بار صورت گرفت و این برنامه‌ها نسبت به سال‌های گذشته به شکلی متفاوت برگزار شد.

وی بابیان اینکه توانمندی‌های خوبی در بین هنرمندان بومی منطقه آزاد اروند وجود داشت، عنوان کرد: تلاش کردیم تا این ظرفیت‌ها به کار گرفته شود.

مردانی بیان کرد: در جشنواره نوروز خانه اروند از افراد گروه‌های خرمشهری و آبادانی استفاده شد و طرح‌ها و مسابقات برگزارشده در منطقه آزاد اروند مورد استقبال مردم قرار گرفت.
رئیس کمیته هنری ستاد نوروزی سازمان منطقه آزاد اروند افزود: ۱۴ آیتم برنامه برای ایام نوروز در نظر گرفته شد که شامل برنامه‌های آموزشی، هنری، فرهنگی، طرح‌های قرآنی و مسابقات مختلف بود.

وی افزود: در این راستا باید از تلاش‌های آقای زمانی مدیرعامل محترم، آقای طمیمیان معاونت محترم فرهنگی، اجتماعی و گردشگری و آقای سیدی دبیر ستاد نوروزی سازمان منطقه آزاد اروند تشکر و قدردانی کرد.

مردانی بیان کرد: همچنین از آقای حیدر جعفر دریس رئیس کمیته اطلاع‌رسانی و مدیر روابط عمومی سازمان منطقه آزاد اروند برای اطلاع‌رسانی خوبی که داشتند تشکر و قدردانی می‌کنم.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی منطقه آزاد اروند افزود: با توجه به اینکه این برنامه‌ها با استفاده از توان هنرمندان بومی و مؤسسات فرهنگی و هنری موجود در منطقه آزاد اروند برگزار شد از زحمات آن‌ها نیز تشکر می‌کنم.

وی عنوان کرد: این تلاش‌ها و برنامه‌ها را به فال نیک می‌گیریم و تلاش می‌کنیم تا این روندی که در آغاز سال ۱۴۰۰ شروع شد تا انتهای سال نیز ادامه پیدا کند و شاهد شکوفایی بیش‌ازپیش اهالی فرهنگ و هنر منطقه آزاد اروند باشیم.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار