با حضور مدیرکل مدیریت عملکرد،بازرسی و امور حقوقی استانداری خوزستان؛

جلسه مشترک پیگیری واگذاری اراضی شهر لالی برگزار شد

تاریخ انتشار: جمعه 20 فروردین 1400 | 22:13 ب.ظ
جلسه مشترک پیگیری واگذاری اراضی شهر لالی برگزار شد جلسه مشترک «بررسی و پیگیری واگذاری اراضی شهر لالی به اهالی منطقه » در اداره‌کل مدیریت عملکرد،بازرسی و امور حقوقی استانداری خوزستان برگزار شد.

رسول امیری مدیرکل مدیریت عملکرد،بازرسی و امور حقوقی استانداری خوزستان گفت: طی بازدید استاندار خوزستان از مناطق مختلف شهرستان لالی، یکی از دغدغه های مردم شریف این شهر در خصوص واگذاری بخشی از اراضی و واحدهای مسکونی بوده که سالها در آن سکونت دارند و مالکیت آن در اختیار شرکت نفت و پس از آن به راه و شهرسازی واگذار شده است و اهالی خواستار پیگیری و رسیدگی به آن هستند.

امیری افزود: واگذاری اراضی موصوف از نظر قانونی دارای شرایطی است و به همین منظور جلسه ای با دعوت از فرماندار شهرستان لالی،مسولین و نمایندگان شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب،نماینده مردم شریف شهرستان در مجلس شورای اسلامی،شورای اسلامی شهر،اداره کل راه و شهرسازی استان، اداره کل ثبت اسناد و املاک استان و دستگاههای متولی در اداره کل مدیریت عملکرد،بازرسی و امور حقوقی استانداری جهت هم اندیشی و ارزیابی راهکارهای پیشنهادی برگزار گردید.

مدیرکل مدیریت عملکرد،بازرسی و امور حقوقی استانداری خوزستان افزود: در این نشست علاوه بر پیشنهادات مطروحه، پیشنهاد خوبی هم از سوی این اداره کل مطرح شد که امیدواریم در صورت موافقت بتواند زمینه رونق و توسعه فضای شهری لالی متناسب با شأن و منزلت مردم عزیز این منطقه را فراهم نماید.

امیری در پایان گفت: نتایج بررسی‌های صورت گرفته و پیشنهادات مطروحه جهت تصمیم گیری لازم به استحضار استاندار خوزستان منعکس می گردد.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار