مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان خبر داد:

تمدید استفاده از تسهیلات بانکی برای مشاغل آسیب دیده از کرونا صرفاً برای استان خوزستان تا پایان اردیبهشت ۱۴۰۰

تاریخ انتشار: دوشنبه 23 فروردین 1400 | 12:11 ب.ظ
تمدید استفاده از تسهیلات بانکی برای مشاغل آسیب دیده از کرونا صرفاً برای استان خوزستان تا پایان اردیبهشت ۱۴۰۰ به گزارش کشاورزی پرس به نقل از روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان، ارسلان غمگین عصر سه شنبه ۱۰ فروردین در حاشیه جلسه بررسی و پیگیری مصوبات اقتصادی ستاد ملی مدیریت کرونا در خصوص کسب و کارها با اصلاحات لازم برای اجرا در استان خوزستان، که به ریاست استاندار خوزستان برگزار […]

به گزارش کشاورزی پرس به نقل از روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان، ارسلان غمگین عصر سه شنبه ۱۰ فروردین در حاشیه جلسه بررسی و پیگیری مصوبات اقتصادی ستاد ملی مدیریت کرونا در خصوص کسب و کارها با اصلاحات لازم برای اجرا در استان خوزستان، که به ریاست استاندار خوزستان برگزار شد، اظهار کرد: مصوبات اقتصادی ستاد ملی مدیریت کرونا در مورد کسب و کارها با اصلاحات لازم برای اجرا در استان خوزستان در ایام کرونا با پیگیری‌های استاندار خوزستان و معاون اقتصادی ریاست جمهوری ابلاغ شد.
وی افزود: در این مصوبات حمایت های بسیار خوبی در زمینه های مالیاتی، بیمه‌ای، بانکی، پرداخت عوارض شهرداری، پرداخت قبوض گاز مصرفی، تمدید مجوزها، استمهال اقساط تسهیلات و … برای استان خوزستان در نظر گرفته شده است.
غمگین ادامه داد: به همین منظور مشاغل و کسب و کارهای غیر دولتی به شدت آسیب دیده و یا به اجبار تعطیل یا محدود شده صرفاً در استان خوزستان که جزو گروه های ۲، ۳ و ۴ موضوع طرح جامع تجمع و تردد عمومی بوده‌اند، می‌توانند مطابق دستورالعمل مربوطه مصوبه ستاد ملی مدیریت کرونا، از تسهیلات بانکی در سامانه کارا برخوردار شوند.
مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان تصریح کرد: مبلغ تسهیلات مذکور به ازای هر فرد شاغل در بنگاه بیمه شده یا فاقد بیمه معادل ۱۲ میلیون تومان و زمان ثبت نام متقاضیان تا پایان اردیبهشت ماه ۱۴۰۰ با دوره تنفس سه ماهه خواهد بود.
وی گفت: مشاغلی که در مراحل قبلی موفق به دریافت تسهیلات مذکور شده‌اند تنها امکان دریافت مابه التفاوت رقم دریافتی قبلی و مبلغ فوق را خواهند داشت.
غمگین بیان کرد: متقاضیان به سرعت با توجه به زمانبندی محدود از طریق دستگاههای اجرایی مربوطه پیگیری کنند و از دستگاههای اجرایی نیز خواست با توجه به این فرصت بدست آمده با پیگیری ویژه واحدهای تولیدی یا اصناف یا مراکز گردشگری و …. در گروههای ذکر شده را برای دریافت تسهیلات توجیه و هدایت کنند.
وی اولویت اصلی اداره کل را تحقق شعار سال دانست و گفت: در کوتاهترین زمان با بهره مندی از تیمی از نخبگان کارگروه شعار سال را در اداره کل تشکیل خواهیم داد.
مدیر کل تعاون کار و رفاه اجتماعی خوزستان در پایان رفع و رجوع بوروکراسی های زائد در راه کسب و کار و کارآفرینی و همچنین تشکیل تعاونی ها را از اهداف این کارگروه برشمرد.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار