اولین شرکت تعاونی چند منظوره در هویزه تاسیس شد

تاریخ انتشار: دوشنبه 23 فروردین 1400 | 12:25 ب.ظ
اولین شرکت تعاونی چند منظوره در هویزه تاسیس شد مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان از تاسیس اولین شرکت تعاونی چند منظوره در روز هفتم فروردین ماه ۱۴۰۰ در هویزه خبر داد.

به گزارش کشاورزی پرس به نقل از روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان، ارسلان غمگین با اعلام این خبر اظهار کرد: در راستای اجرای منویات مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) و نامگذاری سال ۱۴۰۰ از سوی معظم له با عنوان تولید، پشتیبانی ها، مانع زدایی ها، اولین شرکت تعاونی چند منظوره با موضوعیت ایجاد واحدهای تولیدی و خدماتی و انجام سایر فعالیت های اقتصادی مورد نیاز به کشاورزان و دامپروران و … در شهرستان هویزه و در اولین روز آغاز به کار رسمی ادارات در سال جدید، تاسیس شد.
وی افزود: طبق برنامه های از پیش طراحی شده، تشکیل شرکت های تعاونی و همچنین ایجاد فرصت های شغلی متعاقب آن در دستور کار این اداره کل قرار دارد.
گفتنی است اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان در سال ۱۳۹۹ با تشکیل قریب به ۱۷۰ شرکت تعاونی و ایجاد فرصت های شغلی ۲۵۱۸ نفر، به ترتیب ۱۴۷ درصد و ۲۵۵ درصد افزایش عملکرد نسبت به برنامه های ابلاغی وزارت متبوع داشته و مورد تقدیر معاون وزیر در امور تعاون و ادارات کل مجموعه تعاون وزارتی قرار گرفته است.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار