دیدار شهردار اهواز با خانواده زنده یاد حاج قاسم الهایی

تاریخ انتشار: شنبه 28 فروردین 1400 | 16:26 ب.ظ
دیدار شهردار اهواز با خانواده زنده یاد حاج قاسم الهایی عصر روز گذشته ۲۶ فروردین و همزمان با ششمین سالگرد درگذشت همکار فقیدمان شادروان حاج قاسم الهایی، شهردار اهواز با خانواده ایشان دیدار و گفتگو کرد. به گزارش سایت شهرداری اهواز، ابراهیم نوشادی در این دیدار ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شادروان الهایی از خدمات ایشان در دوران خدمت در شهرداری اهواز تجلیل کردند. وی […]

عصر روز گذشته ۲۶ فروردین و همزمان با ششمین سالگرد درگذشت همکار فقیدمان شادروان حاج قاسم الهایی، شهردار اهواز با خانواده ایشان دیدار و گفتگو کرد.
به گزارش سایت شهرداری اهواز، ابراهیم نوشادی در این دیدار ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شادروان الهایی از خدمات ایشان در دوران خدمت در شهرداری اهواز تجلیل کردند.

وی ضمن تسلیت مجدد درگذشت این عزیز از دست رفته به خانواده مرحوم الهایی گفت: حاج قاسم الهایی از مدیران زحمتکش و سختکوش شهرداری اهواز بودند که نام و یادشان به خاطر خوبی ها و اقدامات خالصانه و بی منت همیشه در صفحات ذهن ها ماندگار و آثار خدمات و مجاهدت هایشان تا ابد باقی خواهد ماند.

نوشادی افزود: شادروان الهایی جزء مدیران خدوم، کاربلد، صادق و باتجربه شهرداری اهواز بود که سالها مدیر عامل سازمان پایانه ها و شهرداری منطقه شش و نیز منطقه هشت را بعهده داشت که متاسفانه اجل به ایشان مهلت نداد.

شهردار اهواز در پایان خاطرنشان کرد: تکریم خانواده همکاران فقید و زنده نگه داشتن یاد این عزیزان وظیفه ماست تا با بیان یاد و نام آن سفرکردگان به دیار باقی تسلی بخش خاطر بازماندگان باشیم.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار