استاندار خوزستان در نشست ستاد استانی مدیریت کرونا تاکید کرد:

مسئولان از تشتت آرا پرهیز نمایند / ساعت اداری را به دلیل شرایط کرونایی تغییر ندادم / در شهرهای قرمز ادارات غیرضروری با ۱۰ درصد دایر باشند / در صورت تشخیص مدیر سازمان ده درصد باقیمانده کارکنان آن سازمان به جز حراست میتوانند دورکاری نمایند

تاریخ انتشار: شنبه 28 فروردین 1400 | 22:49 ب.ظ
مسئولان از تشتت آرا پرهیز نمایند / ساعت اداری را به دلیل شرایط کرونایی تغییر ندادم / در شهرهای قرمز ادارات غیرضروری با ۱۰ درصد دایر باشند / در صورت تشخیص مدیر سازمان ده درصد باقیمانده کارکنان آن سازمان به جز حراست میتوانند دورکاری نمایند استاندار خوزستان گفت: برای مقابله با شیوع کرونا نیاز به انسجام و هماهنگی و تقسیم کار میان همه دستگاه ها داریم و به همین دلیل بایست تعامل مبنای کار همه ما باشد با این وجود هر مسئولی باید مطابق با شرح وظایف خود عمل نماید و از تداخل وظایف خودداری شود.

به گزارش کشاورزی پرس به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری خوزستان نشست ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا روز شنبه به ریاست قاسم سلیمانی دشتکی استاندار خوزستان در محل استانداری برگزار شد.
استاندار خوزستان در این نشست گفت: فرمانداران نماینده نظام و حاکمیت هستند و برای مدیریت شیوع کرونا باید با مسئولان عالی شهرستان تعامل داشته باشند.
وی افزود: البته اختلاف نظر و سلیقه همیشه بین افراد وجود دارد اما این اختلاف نظرها نباید به سطح رسانه ها کشیده شود چرا که موجب ناهماهنگی در امر مبارزه با این اپیدمی میشود و لازم است مسئولان از تشتت آرا پرهیز نمایند.
سلیمانی اظهار داشت: در مواقع بروز اختلاف نظر مسائل باید در چهارچوب های خود حل و فصل شوند و در صورتی که امکان رسیدن به تفاهم و توجیه شدن طرفین نباشد فرمانداران مساله را با من در میان بگذارند.
استاندار خوزستان بیان کرد: برای مقابله با شیوع کرونا نیاز به انسجام و هماهنگی و تقسیم کار میان همه دستگاه ها داریم و به همین دلیل بایست تعامل مبنای کار همه ما باشد با این وجود هر مسئولی باید مطابق با شرح وظایف خود عمل نماید و از تداخل وظایف خودداری شود.
سلیمانی با اشاره به اهمیت اجرای پروتکل ها خاطرنشان کرد: وقتی بازار تعطیل باشد این موضوع که خطر و شیوع گسترده وجود دارد میان عموم مردم جا می افتد.
استاندار خوزستان تصریح کرد: در خصوص کارکنان ادارات مطابق دستورالعمل اعلام شده شهرهای قرمز تا یک سوم، شهرهای نارنجی تا یک دوم و شهرهای زرد تا دوسوم در محل کار حاضر شوند و وقتی قید “تا” به کار رفته دستگاه ها می توانند با ظرفیت کمتری از این رقم از کارکنان حاضر در محل کار برای اداره امور بهره ببرند.
سلیمانی عنوان کرد: در شهرهای قرمز دستگاه هایی که ضروری نیستند تا ده درصد کارکنان حضور داشته باشند و در صورتی که مدیر سازمانی تشخیص دهد به جز نیروهای حراست و نگهبانی آن سازمان تعطیل شود.
نماینده عالی دولت در استان ادامه داد: ساعت اداری هم اکنون ۸:۳۰ تا ۱۳:۳۰ است که با قانون که ۴۴ ساعت در هفته است مغایرت دارد اما به دلیل شرایط کرونایی ساعت اداری را تغییر ندادم.
استاندار خوزستان بیان کرد: در ارتباط با ماه مبارک رمضان قرار شد تا هفته آینده وضعیت از سوی ستاد ملی مدیریت کرونا مشخص شود اما پیشنهاد شده در شب های احیا تردد شبانه آزاد شود و مراسم در فضای باز و با رعایت پروتکل ها برگزار شود گرچه این موارد هنوز به تصویب نهایی نرسیده است.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار