بیانیه خانه مطبوعات خوزستان در مورد اشکال هیات تطبیق مجلس شورای اسلامی به لغو مصوبه جنجالی

تاریخ انتشار: جمعه 3 اردیبهشت 1400 | 13:42 ب.ظ
بیانیه خانه مطبوعات خوزستان در مورد اشکال هیات تطبیق مجلس شورای اسلامی به لغو مصوبه جنجالی همکاران ارجمند رسانه ای و اهالی محترم مطبوعات کشور به گزارش کشاورزی پرس یبه نقل از پایگاه خبری هنر قلم، بهمن ماه سال گذشته را هنوز از یاد نبرده ایم زیرا خیلی هم از آن نگذشته است. جلسه عجیب هیات دولت به ریاست اسحاق جهانگیری بدون حضور وزیر فرهنگ و ارشاد و تصویب یک بسته […]

همکاران ارجمند رسانه ای و اهالی محترم مطبوعات کشور

به گزارش کشاورزی پرس یبه نقل از پایگاه خبری هنر قلم، بهمن ماه سال گذشته را هنوز از یاد نبرده ایم زیرا خیلی هم از آن نگذشته است.

جلسه عجیب هیات دولت به ریاست اسحاق جهانگیری بدون حضور وزیر فرهنگ و ارشاد و تصویب یک بسته ۵صفحه ای فرهنگی که هنوز هم تنظیم کننده آن نامشخص است ،بهانه ای شد تا تیری به شقیقه مطبوعات شلیک شود ! اما همبستگی ما و شما عزیزان از نشریات گرفته تا خبرگزاری ها و پایگاه های خبری یکصدا علیه این احجاف ، ایستاده و ورق در جلسه بعدی هیات دولت با تصویب اصلاحیه به نفع مطبوعات برگشت و مصوبه مرگ مطبوعات لغو بدین ترتیب لغو شد.

حالا هم که اولین ماه فصل بهار کرونایی تازه تمام شده و در اردیبهشت ماه گویی با امضای رییس مجلس و با سناریوی دیگری قرار است با همان کارد گلوی مطبوعات بریده شود.
رئیس محترم مجلس ضمن رد اصلاحیه هیئت دولت اصرار دارد که مصوبه لغو شده دولت مبنی بر حذف الزام انتشار آگهی های معاملات دولتی در نشریات مکتوب ،پابرجا بماند!

در حالی که انتظار بود با همراهی نمایندگان محترم مجلس روزهای نوید بخشی برای جامعه رسانه‌ای کشور رقم بخورد گویی تحمل همین حداقل حیات و اشتغال در جامعه مطبوعاتی نیز سخت آمده است.

اینک و با این روند ضمن اظهار نگرانی از این نوع برخوردهای خلاف وعده های خوش آغازین ،در پایان ماموریت دولت انتظار داریم ضمن دلجویی از این قشر فرهیخته شرایط به سمت گشایش فرهنگی پیش برود.

یقیناً جامعه رسانه‌ای استان خوزستان با نگرانی شرایط موجود را رصد نموده و همپای برخوردهای آتی دولت و مجلس نسبت به سرنوشت فعالان عرصه رسانه بی تفاوت نخواهد ماند.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار