دبیر نظام صنفی کشاورزی خرمشهر:

تا نواقص طرح ۵۵۰ هزار هکتاری رفع نشود، اراضی را تحویل نمی گیریم! / پروژه ۵۵۰ هزار هکتاری در حوضه خرمشهر دارای نواقص زیادی است

تاریخ انتشار: دوشنبه 6 اردیبهشت 1400 | 21:43 ب.ظ
تا نواقص طرح ۵۵۰ هزار هکتاری رفع نشود، اراضی را تحویل نمی گیریم! / پروژه ۵۵۰ هزار هکتاری در حوضه خرمشهر دارای نواقص زیادی است دبیر نظام صنفی کشاورزی خرمشهر گفت: در حالی که پروژه ۵۵۰ هزار هکتاری در حوضه شهرستان خرمشهر دارای نواقص زیادی است ولی جهاد نصر تلاش می کند این پروژه را به همین شکل تحویل دهد. نجم عبیدزاده افزود: بخاطر نواقصی که این طرح دارد نه تنها نظام صنفی کشاورزی بلکه جهاد کشاورزی و تعاون روستایی […]

دبیر نظام صنفی کشاورزی خرمشهر گفت: در حالی که پروژه ۵۵۰ هزار هکتاری در حوضه شهرستان خرمشهر دارای نواقص زیادی است ولی جهاد نصر تلاش می کند این پروژه را به همین شکل تحویل دهد.
نجم عبیدزاده افزود: بخاطر نواقصی که این طرح دارد نه تنها نظام صنفی کشاورزی بلکه جهاد کشاورزی و تعاون روستایی و شرکت های تعاونی تولید روستایی هم زیر بار تحویل این پروژه نمی روند ولی مجری فاز دوم طرح احیا و توسعه ۵۵۰ هزار هکتاری مقام معظم رهبری در استان تلاش دارد تحویل نهایی این اراضی را به کشاورزان تحمیل کند که از سوی ما قابل پذیرش نیست و نظام صنفی کشاورزی اصلا کوتاه نمی آید. تا نواقص طرح ۵۵۰ هزار هکتاری رفع نشود، اراضی را تحویل نمی گیریم!
وی گفت: صورتجلسه هایی تنظیم کرده اند و می گویند که زمین ها را تحویل بگیرید و وقتی با مقاومت ما روبرو شده اند می گویند حتی اگر تحویل هم نگیرید، تحویل نهایی را صورتجلسه می کنیم.
وی افزود: طرح ۵۵۰ هزار هکتاری در حوضه خرمشهر دارای نقص های زیادی است و اگر با این شرایط زمین ها را تحویل بگیریم و پیمانکار پروژه از آنجا برود باید برای رفع مشکلات به چه کسی مراجعه کنیم؟!
دبیر نظام صنفی کشاورزی خرمشهر گفت: اگر در چنین شرایطی زمین ها تحویل داده شود در آینده کشاورزان بجای رفتن دنبال تولید و کشاورزی مجبور می شوند دنبال رفع نواقص طرح ۵۵۰ هزار هکتاری بروند که اصلا در توانشان نیست.
عبیدزاده افزود: این طرح از سال ۹۳ در خرمشهر اجرا شده ولی هنوز تمام نشده و پر از نقص است و سالها طول می کشد تا اصلاحات آن برطرف شود.وی گفت مسئول طرح ۵۵۰ هزار هکتاری در سازمان جهاد کشاورزی استان که مثلا قرار است چشم بینای کارفرما و دولت و همچنین کشاورزان باشد و مراقبت کند که مجری و پیمانکار کارشان را درست انجام داده باشند شخصی است که بهیچوجه مورد اعتماد تشکلهای کشاورزی استان نیست لذا به جهاد کشاورزی شهرستان و تعاونی روستایی و تعاونی هایی که قرار است این اراضی را تحویل بگیرند هشدار می دهیم مراقب باشند با تحویل اراضی که طرح در آنها نواقص دارد خود را دچار مشکلات لاینحل نکنند.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار