شهردار اهواز از روسای سازمانها خواستار شد: تدوین برنامه اجرایی ۱۴۰۰ سازمان های تابعه شهرداری

تاریخ انتشار: چهارشنبه 8 اردیبهشت 1400 | 18:17 ب.ظ
شهردار اهواز از روسای سازمانها خواستار شد: تدوین برنامه اجرایی ۱۴۰۰ سازمان های تابعه شهرداری نشست شهردار اهواز با روسای سازمانهای تابعه با حضور شهردار، مدیرکل حوزه شهردار، دستیار ویژه شهردار و مدیرکل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری برگزار شد. شهردار اهواز با اشاره به این مطلب که باید کارها را اولویت بندی کنیم و نگذاریم نیازهای اولیه بعنوان معضل در شهر موجود باشد و تبدیل به مسئله ای […]

نشست شهردار اهواز با روسای سازمانهای تابعه با حضور شهردار، مدیرکل حوزه شهردار، دستیار ویژه شهردار و مدیرکل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری برگزار شد.

شهردار اهواز با اشاره به این مطلب که باید کارها را اولویت بندی کنیم و نگذاریم نیازهای اولیه بعنوان معضل در شهر موجود باشد و تبدیل به مسئله ای لاینحل گردد، گفت: نگذارید کارها روی هم انباشته شود و تبدیل به بحرانی مانند سایت صفیره شود.

وی گفت: بدنه شهرداری اهواز بدنه توانمندی است در صورتی که هم افزایی ها و کارکردها به درستی و در جای خود صورت بگیرد.

ابراهیم نوشادی از روسای سازمانها خواست برنامه ۱۴۰۰ خود را تدوین و به شهردار ارائه دهند تا با توحه به این برنامه هاو اقدامات، کارها حساب شده و منظم انجام شود و در نتیجه بواسطه این برنامه هاست که آن سازمان مورد ارزیابی قرار گیرد.

وی افزود: نباید در انجام و اجرای کارها ناامید شوید و به محض بوجود آمدن یک مشکل فکر کنید این کار دیگر انجام شدنی نیست، اگر همه در کنار هم قراربگیریم و تعصب سازمانی داشته باشیم، با هم می توانیم در صدد رفع مشکلات شهرداری بربیاییم.

نوشادی بر احیای بافتهای فرسوده، جذب سرمایه گذار، احداث زیرگذر و توجه به تمامی موضوعات مبتلا به شهر توسط سازمانهای مربوطه تاکید کرد.

وی خواستار ارائه راهکار و برنامه های خلاقانه از سوی سازمانها شد و تاکید کرد: برای ارائه برنامه ای مدون و علمی از صاحبان تخصص و فن در آن حوزه نشستهایی برگزار کنید و از نقطه نظرات آنان بهره ببرید.

این مقام مسئول یادآور شد: بدون برنامه نه تنها کاری از پیش نمی بریم بلکه زمین خواهیم خورد ، ما نباید به مسئولیتمان مقطعی نگاه کنیم بلکه باید تا آخرین لحظه ای که در یک مسئولیت هستیم کار کنیم و از هیچ تلاشی فروگذار نکنیم


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار