همزمان با هفته بسیج کارگری انجام شد؛

توزیع ۶ هزار بسته معیشتی بین نیازمندان خوزستان

تاریخ انتشار: پنجشنبه 9 اردیبهشت 1400 | 14:34 ب.ظ
توزیع ۶ هزار بسته معیشتی بین نیازمندان خوزستان همزمان با هفته بسیج کارگری از سوی بسیج کارگران و کارخانجات سپاه ولی عصر(عج) خوزستان و با همکاری شرکت توسعه نیشکر، ۶ هزار بسته معیشتی در قالب کمک‌های مومنانه توزیع شد.

به گزارش کشاورزی پرس به نقل از روابط عمومی شرکت توسعه نیشکر، در این مراسم که در شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی برگزار شد، فرمانده سپاه حضرت ولی عصر(عج) خوزستان بر استمرار کمک های مومنانه با هدف کمک به نیازمندان و اقشار آسیب پذیر جامعه تاکید کرد.

سردار شاهوارپور با تقدیر از مدیران شرکت های تولیدی استان خوزستان، اظهار داشت: شرکت های تولیدی از جمله شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی در کنار تولید، در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری در کمک به نیازمندان پیشگام شدند.

در این مراسم، مدیرعامل شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی نیز گفت: طرح های مختلفی در شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی به منظور حمایت و توانمندسازی خانواده های کم برخوردار در حال انجام است.

ناصری گفت: در راستای ضرورت تداوم کمک های مومنانه، از سال گذشته همگام با سایر نهادها و سازمان ها توزیع بسته های معیشتی بین خانواده های آسیب دیده با حفظ کرامت آنان ادامه دارد.

گفتنی است، اجرای طرح ارتقای سلامت کارگران و برپایی ایستگاه‌های سلامت از سوی پایگاه بسیج کارگری از دیگر برنامه های مراسم هفته بسیج کارگری در شرکت توسعه نیشکر بود.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار