در آیینی با حضور استاندار خوزستان؛

طرح گازرسانی به پنج روستادر اندیمشک بهره‌برداری شد

تاریخ انتشار: پنجشنبه 9 اردیبهشت 1400 | 14:43 ب.ظ
طرح گازرسانی به پنج روستادر اندیمشک بهره‌برداری شد طرح گازرسانی به پنج روستای بخش الوار گرمسیری اندیمشک در آیینی با حضور استاندار خوزستان و جمعی از مسوولان استانی و محلی بهره‌برداری شد.

استاندار خوزستان روز پنجشنبه در این مراسم با اشاره به لزوم تلاش مضاعف در توسعه زیرساخت ها گفت:تجهیز منابع خیلی خوبی در این منطقه انجام شده و بستر و زیرساخت ها برای کارهای عمرانی مهیا شده است.
قاسم سلیمانی دشتکی افزود:در استان خوزستان گازرسانی به شهرها ۹۹ درصد  و در روستاها ۹۰درصد انجام شده و در مجموع شهرستان اندیمشک هم ۹۹درصد گازرسانی انجام شده است.
وی با بیان اینکه با توجه به تحقق طرح های مختلف در شهرستان اندیمشک ، آینده خوبی برای این منطقه خواهیم داشت، افزود: یکی از معضلات ما موضوع اشتغال است که با گام هایی که در اندیمشک برداشته شده  در زمینه اشتغالزایی بخشی از دغدغه ها برطرف می شود.
وی اظهار داشت: در استان مشکلات دیگری هم داریم اما در سطح کشور و استان همدلی و عزم خوبی برای رفع این مشکلات دارد و امیدواریم در آینده نزدیک شاهد تحقق گام های بزرگی در استان باشیم.
مدیرعامل شرکت گاز خوزستان هم گفت:در شهرستان اندیمشک در بخش روستایی و شهری۹۹ درصد گازرسانی انجام شده است و از۷۰۰ کیلومتر شبکه گازرسانی در اندیمشک ۳۰۰ کیلومتر آن در سه سال اخیر اجرا شده است.
عبدالله ابول پور افزود: با حمایت مسوولین اندیمشک سرعت اجرای طرح های گازرسانی اندیمشک در بخش الوار گرمسیری بی سابقه بوده است.

به گزارش ایرنا این طرح با اعتباری بالغ بر ۶۰ میلیارد ریال در روستاهای تاف اب،تک تکاب ،کلکپرگه ،کوشکی ۳ و جهاد آباد اجرا شد.

در این طرح ۱۷ هزار و ۴۳۹ متر شبکه گذاری  و ۱۱۱ انشعاب اجرا شده که با اجرای آن بیش از ۱۳۰ خانوار در این روستاها از مزایای گاز شهری بهره مند می شوند.

طرح بزرگ  گازرسانی به ۵۵ روستای بخش الوار اندیمشک نیز طی سال های اخیر با ۱۵۵ هزار متر شبکه گذاری  در ۲ فاز اجرا شد.

بخش الوار گرمسیری اندیمشک ۱۷۸ روستا دارد.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار