دیدار شهردار اهواز و دبیر قرارگاه محرومیت زدایی سپاه در راستای کمک به محلات کم برخوردار

تاریخ انتشار: پنجشنبه 9 اردیبهشت 1400 | 20:01 ب.ظ
دیدار شهردار اهواز و دبیر قرارگاه محرومیت زدایی سپاه در راستای کمک به محلات کم برخوردار با توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری در خصوص محرومیت زدایی در خوزستان و پیگیری های ویژه نماینده محترم ولی فقیه در استان این مسئله در دستور کار شورای اسلامی شهر و شهرداری اهواز قرار گرفت و در همین راستا صبح امروز نهم اردیبهشت ماه شهردار اهواز با سردار سید ضیاالدین حزنی دبیر قرارگاه محرومیت […]

با توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری در خصوص محرومیت زدایی در خوزستان و پیگیری های ویژه نماینده محترم ولی فقیه در استان این مسئله در دستور کار شورای اسلامی شهر و شهرداری اهواز قرار گرفت و در همین راستا صبح امروز نهم اردیبهشت ماه شهردار اهواز با سردار سید ضیاالدین حزنی دبیر قرارگاه محرومیت زدایی سپاه دیدار و گفتگو کرد.

در این دیدار شهردار اهواز در خصوص محلات کم توسعه و کم برخوردار و محرومیت زدایی از چهره محلات شهر اهواز با سردار حزنی به بحث و تبادل نظر پرداختند.

سردار حزنی در این جلسه عنوان کرد : با توجه به لزوم محرومیت زدایی از استان خوزستان و بهبود معیشت مردم قهرمان پرور و همیشه در صحنه این خطه از کشور، سپاه با تمام وجود رفع محرومیت از این نقطه را در دستور کار و اولویت کاری خود قرار داد.

دبیر قرارگاه محرومیت زدایی سپاه همچنین به شهردار اهواز در راستای همکاری در محرومیت زدایی از چهره شهر قول مساعد داد و افزود: قرارگاه محرومیت زدایی سپاه برای یاری رسانی در برنامه های محرومیت زدایی پیشنهادی از سوی شهرداری اهواز آمادگی خود را با تمام توان اعلام می کند.

شهردار اهواز نیز ضمن تشکر از همکاری قرارگاه سپاه ، اظهار امیدواری کرد: با هماهنگی و مدیریت یکپارچه با دستگاههای مرتبط بتوانیم چهره محرومیت را به مرور زمان در شهر کمرنگ تر و محو نماییم.

نوشادی خاطرنشان کرد: این سلسله جلسات به طور مرتب و علاوه بر بحث محرومیت زدایی و سایر مسائل نیز برگزار می گردد.

گفتنی است این جلسه در محل ستاد کل سپاه پاسداران در قرارگاه محرومیت زدایی و به منظور بهره گیری از توان این قرارگاه برای اجرای برنامه های بهسازی و توانمند سازی و رفع مشکلات و معضلات محلات کم برخوردار شهر صورت گرفت.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار