ضرورت نقش زنان در توسعه پایدار

تاریخ انتشار: جمعه 10 اردیبهشت 1400 | 18:34 ب.ظ
ضرورت نقش زنان در توسعه پایدار دستیار ویژه مدیرعامل سازمان منطقه آزاد اروند در اموربانوان با حضور در ویژه برنامه « هلال اروند»، گفت: نقش زنان در رسیدن کشور به توسعه پایدار، ضروری است.

به گزارش کشاورزی پرس به نقل از روابط عمومی و اموربین الملل سازمان منطقه آزاد اروند، پانزدهمین شب از ویژه برنامه ماه مبارک رمضان« هلال اروند» با حضورمریم منصوری دستیار ویژه مدیرعامل سازمان منطقه آزاد اروند در اموربانوان، آقایان علی ثامری و اسد مراد جباری روسای بنیاد شهید و امورایثارگران آبادن و خرمشهر، گروه نمایش طنز و خواننده عربی عادل دراجی، برگزار شد.

در این شب که عیسی خزینه پور؛ مدیرکل حراست و سیدعلی موسوی معاون سرمایه گذاری این سازمان نیز حضور داشتند، از دو رزمنده دفاع مقدس سالم غانمیان و ابراهیم رئیسی و همچنین خانواده شهید نعیم مکسوسی و شهید آتی بچاری، تقدیر بعمل آمد.

در ادامه دستیار ویژه مدیرعامل سازمان منطقه آزاد اروند در اموربانوان با اشاره به ضرورت نقش زنان در توسعه پایدار، افزود: برخورداری از ظرفیت و توانمندی زنان و مردان در کنار هم از مهم ترین عوامل توسعه یک کشور است.

وی با تأکید بر اینکه از ظرفیت هر دو جنسیت باید در بخش های مختلف استفاده شود، اظهار داشت: زنان و مردان در تمامی عرصه ها باید باهم به کار گرفته شوند، چرا که هر کدام را حذف کنیم، به غایت و هدف مورد نظر نخواهیم رسید.

مریم منصوری، خاطرنشان کرد: تعریف ایده آل ها تغییر کرده است، پیش از این توسعه مدنظر بود و امروز توسعه پایدار؛ و برای رسیدن به توسعه پایدار نیاز به حضور مستمر زنان در بخش های مختلف اجتماعی، اقتصادی، فرهنگی و … است.
در راستای برنامه های ویژه هفته کار و کارگر نیز با حضور بتول سعیدی معاون برنامه ریزی و امورعمرانی فرمانداری آبادان و سعدیه بحری پور معاون برنامه ریزی و توسعه فرمانداری خرمشهر، از زنان کارگر نمونه با اهداء لوح ، تقدیر و تشکر بعمل آمد.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار