مدیر خانه مطبوعات خوزستان : منطقه آزاد اروند پایش را از کفش مطبوعاتی ها خارج کند

تاریخ انتشار: شنبه 11 اردیبهشت 1400 | 15:18 ب.ظ
مدیر خانه مطبوعات خوزستان : منطقه آزاد اروند پایش را از کفش مطبوعاتی ها خارج کند مدیر خانه مطبوعات خوزستان در حاشیه مراسم اختتامیه چهارمین جشنواره مطبوعات خوزستان که امروز  یکشنبه در اداره کل فرهنگ وارشاد اسلامی خوزستان برگزار شد  گفت : منطقه آزاد اروند پایش را از کفش مطبوعاتی ها بیرون کند .   به گزارش کشاورزی پرس به نقل از خبرنگار نبض شهر ، دکتر افشار پرویزی بابادی در […]

مدیر خانه مطبوعات خوزستان در حاشیه مراسم اختتامیه چهارمین جشنواره مطبوعات خوزستان که امروز  یکشنبه در اداره کل فرهنگ وارشاد اسلامی خوزستان برگزار شد  گفت : منطقه آزاد اروند پایش را از کفش مطبوعاتی ها بیرون کند .

 

به گزارش کشاورزی پرس به نقل از خبرنگار نبض شهر ، دکتر افشار پرویزی بابادی در پاسخ به انتقاد شدید یکی از رسانه های  آبادان و خرمشهر نسبت به بی توجه بودن اداره کل فرهنگ وارشاد منطقه آزاد اروند و خانه مطبوعات اروند به مشکلات رسانه های منطقه که باعث لغو امتیاز فعالیت نشریات منطقه اروند وعدم فعالیت موثر خبری شده گفت : منطقه ازاد اروند باید پایش را از کفش مطبوعاتی ها بیرون کند .

بابادی گفت : بارها شاهد گلایه رسانه ها ی مناطق آبادان وخرمشهر در این خصوص بودیم و برخی رسانه های آنجا پیشنهاد پیگیری این موضوع و همچین پیوستن به خانه مطبوعات خوزستان را داشتند که این موضوع در اولویت است و دراولین سفر کاری به شهرستان آبادان خواهیم رفت تا مشکلات رسانه ها را بررسی و رفع کنیم .

این مقام مسئول تصریح کرد : این تفکر در سال قبل حاکم بود که وجود خانه مطبوعات اروند یک ظرفیت خوب برای رسانه ها است ، اما نه تنها این هدف محقق نشد بلکه باعث عدم  پیشرفت رسانه های آن مناطق شده چراکه مشکلات رسانه ها در آنجا پیگیری نشده است .

وی افزود: زمانی می توانیم در شهرستان ها نماینده داشته باشیم که ۲۰نقر از رسانه های آن شهر عضو خانه مطبوعات شده باشند و این ظرفیت را اکنون داریم و آمادگی برای پیوستن اعضای خانه مطبوعات اروند به خانه مطبوعات خوزستان مهیا است .


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار