پیام تبریک بزرگداشت روز معلم

تاریخ انتشار: یکشنبه 12 اردیبهشت 1400 | 15:08 ب.ظ
پیام تبریک بزرگداشت روز معلم به گزارش کشاورزی پرس به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد اروند، متن پیام به شرح ذیل است:

به نام یکتا پروردگار هستی
امام (رضوان‌الله‌علیه) فرمودند «معلّمی شغل انبیا است»؛ این فقط یک شعار دل‌خوش‌کن نیست؛ این یک حقیقت قرآنی است: وَ یُعَـلِّمُهُمُ الکِتابَ وَ الحِکمَه؛ از جمله‌ی خصوصیّات پیامبران، تعلیم است.
۱۲اردیبهشت ماه سالروز بزرگداشت معلم شهید« مرتضی مطهری» یکی از روزهای حماسه آفرین به شمار می رود که در تقویم ایران زمین روز معلم نام نهاده شده. معلم؛ نامی بزرگ که جایگاه و منزلتش در جامعه از بالاترین درجات است؛ بزرگ زنان و مردانی که همواره با کوشش و از خودگذشتگی هدایت گر نور و دانش بوده و در این دو سال که دنیا درگیر ویروس منحوس کرونا گشته، این قشر دلسوز و زحمتکش با جلوه ای از ایثار و فداکاری بیش از پیش تلاش کرده اند که فرزندان این مملکت از مسیر فراگیری دانش، دور نمانند.
ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای معزز معلم، این روز را به حضور معلمان و فرهنگیان عزیز تبریک و تهنیت عرض نموده و از درگاه خداوندگار هستی برای تلاشگران عرصه علم و دانش؛ خصوصا معلمان دلسوز منطقه آزاد اروند، سلامتی، بهروزی و کامروایی را مسألت می نماییم.

روابط عمومی و اموربین الملل سازمان منطقه آزاد اروند


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار