به مناسبت روز جهانی کارگر صورت گرفت؛

دیدار نماینده ولی فقیه خوزستان با مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان و شرکای اجتماعی

تاریخ انتشار: یکشنبه 12 اردیبهشت 1400 | 16:58 ب.ظ
دیدار نماینده ولی فقیه خوزستان با مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان و شرکای اجتماعی به مناسبت روز جهانی کارگر نماینده ولی فقیه خوزستان با مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان، مدیران کل دستگاه های زیر مجموعه وزارت متبوع در استان و شرکای اجتماعی دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش کشاورزی پرس به نقل از روابط عمومی اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی خوزستان، امروز شنبه ۱۱ اردیبهشت ماه به مناسبت روز جهانی کارگر سید عبدالنبی موسوی فرد نماینده ولی فقیه در خوزستان، با “ارسلان غمگین” مدیر کل تعاون کار و رفاه اجتماعی خوزستان و رییس ستاد گرامیداشت هفته کار و کارگر، مدیران کل دستگاه های اجرایی حوزه وزارت متبوع در استان و جمعی از شرکای اجتماعی اداره کل و اعضای کمیته بزرگداشت هفته کارگر استان در مصلی اهواز دیدار و گفتگو کرد.
نماینده ولی فقیه در خوزستان ضمن بزرگداشت این روز، گفت: کارگران همواره نزد پیامبر اکرم(ص) و امامان از جایگاه ویژه ای برخوردار بودند.
وی با بیان اینکه همواره آماده شنیدن و پیگیری مشکلات کارگران در استان خواهد بود، بر نگاه ویژه مسئولان به این قشر زحمتکش در جامعه تاکید کرد.
وی در انتها ضمن آرزوی سلامتی برای خدمتگزاران صدیق مردم شریف و رفع شر ویروس منحوس کرونا، از اقدامات صورت گرفته برای جامعه کار و تلاش از سوی اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی خوزستان قدردانی کرد.
 مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان نیز در این دیدار ضمن تشریح برنامه های هفته کارگر، با اشاره به اینکه در یک سال و نیم اخیر این اداره کل، در کشور ۲۲ بار در زمینه های مختلف مورد تقدیر قرار گرفته که نشان از عملکرد درخشان و خوب اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی خوزستان می باشد که از آن جمله می توان به رتبه نخست این اداره کل در جشنواره شهید رجایی و موارد دیگر اشاره کرد.
همچنین غمگین ضمن معرفی کتاب ارزشمند “جهش تولید” که توسط اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان به تالیف رسیده و به عنوان یک کتاب مرجع در حوزه تولید،  پایلوت کشوری شده است یک نسخه از این کتاب را به نماینده ولی فقیه در استان اهدا کرد.
وی همچنین در پایان به آماده شدن یک مقاله ۱۰۰ صحفه ای در راستای منویات رهبر معظم انقلاب در نامگذاری شعار سال به نام “تولید، پشتیبانی ها، مانع زدایی ها” توسط اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی خوزستان اشاره کرد.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار