منطقه آزاد ظرفیت بی نظیری است

تاریخ انتشار: سه شنبه 14 اردیبهشت 1400 | 18:20 ب.ظ
منطقه آزاد ظرفیت بی نظیری است سید محمد مولوی نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی، گفت: منطقه آزاد ظرفیت بی نظیری با اختیارات خاص خودش است.

به گزارش کشاورزی پرس به نقل از روابط عمومی و اموربین الملل سازمان منطقه آزاد اروند، سید محمد مولوی در نشست شورای آموزش منطقه آزاد اروند با اشاره به اینکه شورای آموزش و پرورش یکی از ارکان اصلی شوراهای شهرستان است، افزود: شورای تامین، سلامت، آموزش و پرورش و اشتغال از جمله شوراهای مهمی هستند که برای کل شهرستان تصمیم گیری و تصمیم سازی می کنند.

وی ضمن تبریک به معلمانی که با وجود ناملایمات و سختی ها تلاش می کنند در این دو شهرستان که از نظر زیرساختی و منابع انسانی مشکلات فراوانی دارند از سختی ها عبور کنند، اظهار داشت: یک نکته کلیدی و حلقه مفقوده در شورای آموزش پرورش منطقه وجود دارد و آن نبود کارگروه ها و کمیته های تخصصی است که به دلیل عدم این مهم، اولویت ها گم می شود و تقدم و تأخر از بین می رود؛ بی شک اگر شورایی بعنوان شورای آموزش و پرورش خوب عمل می کند، به دلیل کمیته های فعال آن است.

سید محمد مولوی با تأکید بر اینکه نمایندگان مجلس خصومتی با منطقه آزاد اروند ندارند، تصریح کرد: این تصور اشتباهی است؛ منطقه آزاد ظرفیت بی نظیری است با اختیارات خاص خودش و نباید فراموش کرد در این سازمان مدیران دلسوزی که دلشان برای شهر و نظام می تپد کم نیست.
وی در ادامه گفت: سازمان منطقه آزاد اروند با مأموریت های خاصی شکل گرفت که تنها با یک نگاه به مسئولیت های این سازمان در ماده ۵ کتاب قانون مناطق آزاد ، مشخص می شود که چه مأموریت های مهم و اساسی دارد.

نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: ما در کنار سرپرست این سازمان هستیم در تقابل با آن نیستیم و کمک می کنیم به هرآنچه منطقه آزاد اروند را به روی ریل باز می گرداند.

وی ابراز امیدواری کرد که با هم افزایی و همدلی این سازمان به توسعه، زیرساخت، رقابت با بازار خاورمیانه، رونق تولید، تولید ثروت وهمه شاخص هایی که مقبولیت منطقه آزاد است، بازگردد.

سید محمد مولوی تصریح کرد: باید تلاش کنیم حاشیه منطقه آزاد قالب بر نقش اصلی آن نشود چراکه حاشیه ها را نیز خود ما ایجاد و بعضا دامن می زنیم.

نماینده مردم شهرستان آبادان در مجلس شورای اسلامی از نقش نمایندگان در ارتقاء شاخص های استان خوزستان گفت و اظهار داشت: با تلاش ها و پیگیری های نمایندگان، برای چندیدن بار اسم خوزستان در بودجه کشور آمده است که این خود اتفاق بی نظیری است.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار